Sovietpig Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 det klikka vist hos meg.... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva skjedde? er serveren klikk eller hva? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Spill på serveren den er bedre! (dD kan jo ikke spille, da... ownd ) Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kult når folk fra hw.no sier at jeg cheater. Bla. ZiroN.. Legger ved Screeny:D Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hadde vær fint om "admin" hadde orka å satt ned timelimit til 2-3 min elns..enkelte finner ikke bomba selv om den blinker på radern.. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hadde vær fint om "admin" hadde orka å satt ned timelimit til 2-3 min elns..enkelte finner ikke bomba selv om den blinker på radern.. Du sier ikke det:P Jeg venta i 2 minutter med den bomba, men ingen kom:P Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hadde vær fint om "admin" hadde orka å satt ned timelimit til 2-3 min elns..enkelte finner ikke bomba selv om den blinker på radern.. Du sier ikke det:P Jeg venta i 2 minutter med den bomba, men ingen kom:P Akkurat den omgangen du sikter til nå..på mill..bomben i tunnelene? Uansett..disconnecta Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hadde vær fint om "admin" hadde orka å satt ned timelimit til 2-3 min elns..enkelte finner ikke bomba selv om den blinker på radern.. Du sier ikke det:P Jeg venta i 2 minutter med den bomba, men ingen kom:P Akkurat den omgangen du sikter til nå..på mill..bomben i tunnelene? Uansett..disconnecta Jepp Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hadde vær fint om "admin" hadde orka å satt ned timelimit til 2-3 min elns..enkelte finner ikke bomba selv om den blinker på radern.. Du sier ikke det:P Jeg venta i 2 minutter med den bomba, men ingen kom:P Akkurat den omgangen du sikter til nå..på mill..bomben i tunnelene? Uansett..disconnecta Jepp Hehe..var det ikke admin selv som sprang frem og tilbake og ikke fant bomben? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hadde vær fint om "admin" hadde orka å satt ned timelimit til 2-3 min elns..enkelte finner ikke bomba selv om den blinker på radern.. Du sier ikke det:P Jeg venta i 2 minutter med den bomba, men ingen kom:P Akkurat den omgangen du sikter til nå..på mill..bomben i tunnelene? Uansett..disconnecta Jepp Hehe..var det ikke admin selv som sprang frem og tilbake og ikke fant bomben? Jo, det var nok det.. Mammuten:P Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kømmon pepol! CS:S server?? Ingen med monsterlinje som kan hoste i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Haha, mobber dere leitinga mi? Jeg og Plutten skjønte faen ikke en dritt Men så tilslutt så fant vi den nede i tunellen.. Og vi vant runden da.. ^^ Lenke til kommentar
Luv Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Haha, mobber dere leitinga mi? Jeg og Plutten skjønte faen ikke en dritt Men så tilslutt så fant vi den nede i tunellen.. Og vi vant runden da.. ^^ hehe:P du satt midt i smoken, og jeg så ingenting:P Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hehe, syns den var litt genial.. ^^ Men, er alltid morro og spille da.. Var det du osm slakta på med hagla på slutten? hehe, begynte og lure på hva du dreiv med når du kasta AWM'en og kjøpte hagle Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 kan du sette server opp igjen eller? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Kult når folk fra hw.no sier at jeg cheater. Bla. ZiroN.. Legger ved Screeny:D Bla. ZiroN? Sa jeg du cheata? Når? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vekker litt liv i denne tråden igjen, jeg Noen som vil spille? 195.204.47.62:27015 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vekker litt liv i denne tråden igjen, jeg Noen som vil spille? 195.204.47.62:27015 Er det Source eller 1.6? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå