Gå til innhold

Den store: "Noen her som vil spille"-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, nå ser jeg at det har blitt en del oppstyr her. Folk prøver å sette meg i et drålig lys med å slenge inn kun det som er om meg og kunn det jeg gjorde som var negativt. Jeg blir irritert når det kommer folk og tror de er kul og skal eie alle.

Den sanne historien:

Jeg og en kompis (KriSS eller knuks) bruker å spille 1on1 eller 2on2 i helgene. Da leier en av oss en server, og han lager en VT server som han har så lenge han vil, og han bestemmer over den. Han er ikke så veldig rutinert med VT (derfor bannet han dere fra VT, uten varsel). Så kommer jeg med et tips til KriSS om at jeg kan legge ut ip og pass her på forumet, og spille freestyle eller public.. med dere. Ikke pcw, det har vi ikke sagt noe om. Så jeg bestemmer meg for å si til M.F. at jeg kanskje skal leie server, siden det var han, i begynnelsen som gjorde at jeg postet det her. Fordi M.F. lurte på om noen ble med å spille. Jeg poster ip, pass og port her, til CS og VT. Folk kommer inn på både CS og VT etterhvert. Det ble til at vi delte oss inn i lag, både på VT og CS.

Her kommer det plutsleig inn en person med hp.no som clantag. Litt etter kommer det faktisk en til, de kommer også på VT. Jeg har aldri sett dem på forumet så jeg undrer hvor de har fått informasjonen til serveren fra... Da jeg kun har postet den her og på msn til kompisen min (KriSS eller knuks).

Vi begynnte å spille på de_dust2, og etterhver begynner jeg å merke at hp.no folka er gode. Jeg sier at M.F. er 13 år, og det første jeg hører på VT er at under 10 er best, og at noen skal ha meg på webcam i kveld. Det er en av hp.no folka som prøver å være morsom. Jeg mener dette ikke akkurat gir det beste førsteinntrykket. De har en dårlig humor, flirer fordi jeg gjør feil og blir irritert. Jeg er et menneske jeg også, kan gjøre mye feil, spesiellt når jeg er stresset. Jeg likte rett og slett ikke oppførselen deres, det var flere ganger jeg var nert til å kicke dere.

Vil understreke at jeg ikke kan allverdens med CS-kommandoer, det innrømmer jeg. Spesiellt ikke gameserver.no sine. Viste ikke dette med å skrive rcon go, f.eks. Men det trneger ikke bety at DERE (hp.no) skal oppføre dere som noen hestkuker. Dere sier masse unyttige ting og tror dere er så god og fet. Jeg sa flere ganger at dere skulle være stille, og ja, jeg sa det rett ut: hold kjeft. Når jeg føler at det er ugler i mosen og noen folk med dårlig humor skal komme å ødelegge alt, for meg i vertfall, så blir jeg irritert.

Jeg ble mer og mer irritert jo mer dere holdte på. Jeg leide serveren, jeg hadde rcon. Om dere syns jeg RS'er for mye kan dere likegodt dra fra serveren. Jeg sa VT eller kick, fordi vi tydeligvis hadde bestemt oss for å bruke VT, og kommunikasjon via stemmen er alltid greit og kjappt. Men dette hadde jo ikke Kontorstol, jeg sa VT eller kick lenge før jeg skiftet til inferno. Og da skulle han plutselig, midt i kampen hente og installere VT. Da begynnte jeg med 'freestyle' spilling, altså, jeg RS'et når jeg døde. Førdi vi ikke spillte seriøst når en var borte. Og hvis dere ikke tåler at Admin på serveren RS'er litt, (husk at det bare er et spill, ikke ta det så jævlig seriøst) så får dere bare dra derfra. Verre er det ikke. Så slutt å klag, og slutt å prøv få meg til å høres ut som en jævla unge, fordi det er jeg ikke. Det var DERE som var og er barnslig.

Dell_9200: Det uttales Njut trettito. Tror Newt er en utenladsk jentenavn.

254750001156016887-final.gif

Lenke til kommentar
Lol. Poster et langt klagebrev på et forum når man blir banned fra en vt server. Skjer jo hele tiden når man spiller mix at noen blir litt gretten.

Det er jo ikke no big deal.

Ja de blir gretten. Og det er ikke big deal.

Men jeg er ikke så populær her i CS-forumet, tydeligvis. Jeg vil ikke akkurat bli mer upopulær. Derfor skriver jeg det som er sannheten. Tro enten på meg eller Midtbo. Jeg er IKKE sånn som Midtbo vil få meg til å høres ut.

Hvordan jeg (som admin) oppfører meg på en server har alt med hvordan andre (på serveren) oppfører seg mot meg (som admin). Syns hp.no tok spillet ALT for seriøst. Det viktigste er ikke at man MÅ vinne, men at man har det gøy. Når jeg spiller er jeg helt lay-back og slapper av. Jeg ER en dårlig taper. Og spiller dere på min server må dere nesten bare akseptere det :p Tar ikke spillet så jævlig seriøst uansett om jeg er en dårlig taper :)

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Jeg ble mer og mer irritert jo mer dere holdte på. Jeg leide serveren, jeg hadde rcon. Om dere syns jeg RS'er for mye kan dere likegodt dra fra serveren. Jeg sa VT eller kick, fordi vi tydeligvis hadde bestemt oss for å bruke VT, og kommunikasjon via stemmen er alltid greit og kjappt. Men dette hadde jo ikke Kontorstol, jeg sa VT eller kick lenge før jeg skiftet til inferno. Og da skulle han plutselig, midt i kampen hente og installere VT. Da begynnte jeg med 'freestyle' spilling, altså, jeg RS'et når jeg døde. Førdi vi ikke spillte seriøst når en var borte. Og hvis dere ikke tåler at Admin på serveren RS'er litt, (husk at det bare er et spill, ikke ta det så jævlig seriøst) så får dere bare dra derfra. Verre er det ikke. Så slutt å klag, og slutt å prøv få meg til å høres ut som en jævla unge, fordi det er jeg ikke. Det var DERE som var og er barnslig.

7018302[/snapback]

Jeg spilte ikke i går og er enig med deg Newt32 helt til det avsnittet som er quota over her. Selv om dere ikke spilte seriøst hadde det pissa off de fleste når du skriver rcon sv_restart 1 hver gang du dauer. Men som jeg sa er jeg enig i at du hadde rett til å bli sur på de drittungene som hadde hp.no tagg.

-neadii :)

Endret av neadii
Lenke til kommentar
Jeg spilte ikke i går og er enig med deg Newt32 helt til det avsnittet som er quota over her. Selv om dere ikke spilte seriøst hadde det pissa off de fleste når du skriver rcon sv_restart 1 hver gang du dauer. Men som jeg sa er jeg enig i at du hadde rett til å bli sur på de drittungene som hadde hp.no tagg.

-neadii :)

Jaja, jeg skjønner at folk blir sur. Men jeg synes det er gøy og restarte, uansett hvem som gjør det :p

Så hvis de ikke liker det får de bare dra. Det var ikke snakk om mange gangene heller, 6 - 7 ganger, det syns jeg folk bør tåle.

Lenke til kommentar
Vil understreke at jeg ikke kan allverdens med CS-kommandoer, det innrømmer jeg. Spesiellt ikke gameserver.no sine. Viste ikke dette med å skrive rcon go, f.eks. Men det trneger ikke bety at DERE (hp.no) skal oppføre dere som noen hestkuker.

Vil desverre si at det er noen feil det du skriver her. Rett at du spurte oss om hva som var kommandoen, og jeg svarte "rcon go". Etter dette restarta du og jeg svarte "=]". Må nok skuffe deg med at det var ingen som dreit deg ut pga. du ikke kunne noen kommandoer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...