Gå til innhold

Den store: "Noen her som vil spille"-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må virkelig si at Newt32 har store problemer når det handler om å oppføre seg skikkelig. :thumbdown:

En kompis og jeg kom inn på serveren og på ventrilo, og begynte å spille. Etter en liten stund begynte han å restarte hver gang han døde, akkurat som Rikkely sa. Etter hvert begynte vi å bli ganske irritert over oppførselen hans, og bad han om å slutte. Da fikk vi et surt svar om å "holde kjeft" eller bli kicka/banna. Han sa også at vi ikke skulle skyte han, og det var mangen våpen vi ikke fikk bruke (Feks. awp og autosniper). Hva er da poenget med Counter-Strike? At man ikke skal skyte motstanderen? :s

Men når vi hadde begynt å spille kalte han oss noobs fordi vi tok han lett ingame.

Når han etterhvert fannt ut at ikke alle kom på vtserveren som han har gitt ip osv. til sa han at han skulle kicke de fra servern. Han sa også at han var glad for at det ikke var noen på 14-år som var der. I ettertid spør jeg meg selv om hva som skulle tilsi at de ikke skulle få vere med å spille, siden oppførselsmessig virker det ikke som om Newt32 var noe stor eldre selv.

Etter å endelig ha fått starta pcw'en, med "Kontorstol" en kamerat og meg på ene laget, tok det ikke lang tid før Newt32 begynte å syte om at de, som da var 4, (3 på vt) hadde en på laget som var dårlig og mangla ventrilo. Vi spurte da om hvordan han kunne klage på lagene når vi bare var 3 og Kontorstol, som for det meste var afk med å fikse ventrilo.

Noen runder senere skiftet han igjen map til et annet. Det var på dette mappet han begynte å bli skikkelig barnslig. Alt begynte med at han kicket alle fra vt. Vi kom da inn igjen og spurte om hvorfor han gjorde det. Da kom han med svaret om at han ikke hadde "rconpassordet" til vt, og at det måtte ha vert en annen som hadde kicket oss. Så vi spillte videre og trodde alt skulle bli "bra". Men etter noen minutter kom det en annen gutt inn på ventrilo, og Newt32 spurte om han hadde passordet til vt-serveren. Gutten som kom inn på vt hadde det, og skulle sende det på msn. Rundt 30 sekunder senere hørte jeg lyden av at jeg hadde blitt kicket igjen fra ventrilo. Dette var da 2. gangen, og jeg prøvde igjen og connect til serveren. Nå fikk jeg til svar om at jeg var "added to banlist", og kunne da ikke komme meg inn.

I ettertid spør jeg meg selv om hvorfor Newt32 skaffer folk til å spill, når det eneste han vil er å lage trøbbel og ukoselighet.

Synest virkelig dette er dårlig oppførsel av Newt32, og kan ikke anbefale noen å verken spille eller snakke med han flere ganger på nettet.

Gøy å spille med dere andre da:) Du gjorde en god jobb du og Rikkely før du stakk ;)

Lenke til kommentar

herregud noe så tragisk..

Vi ville jo få til en match. Men når folk ikke hat vt, går ut og inn osv blir det veldig vanskelig. Hvis du ikke ville være der så kunen du bare stikki? Er ikke vitts i å lage no big deal ut av det.

Etter å endelig ha fått starta pcw'en, med "Kontorstol" en kamerat og meg på ene laget, tok det ikke lang tid før Newt32 begynte å syte om at de, som da var 4, (3 på vt) hadde en på laget som var dårlig og mangla ventrilo. Vi spurte da om hvordan han kunne klage på lagene når vi bare var 3 og Kontorstol, som for det meste var afk med å fikse ventrilo.

Hvis man er 4 på et lag, alle på vt utentatt 1, er det utrolig vanskelig å spille. Vi walka, men han skjønte ikke det. Han løp som faen osv. Utrolig irriterende, og ikke lett å spille med.

Noen runder senere skiftet han igjen map til et annet. Det var på dette mappet han begynte å bli skikkelig barnslig. Alt begynte med at han kicket alle fra vt. Vi kom da inn igjen og spurte om hvorfor han gjorde det. Da kom han med svaret om at han ikke hadde "rconpassordet" til vt, og at det måtte ha vert en annen som hadde kicket oss. Så vi spillte videre og trodde alt skulle bli "bra". Men etter noen minutter kom det en annen gutt inn på ventrilo, og Newt32 spurte om han hadde passordet til vt-serveren. Gutten som kom inn på vt hadde det, og skulle sende det på msn. Rundt 30 sekunder senere hørte jeg lyden av at jeg hadde blitt kicket igjen fra ventrilo. Dette var da 2. gangen, og jeg prøvde igjen og connect til serveren. Nå fikk jeg til svar om at jeg var "added to banlist", og kunne da ikke komme meg inn.

Det var ikke han som styrte vt serveren. Det var en annen person på serveren som skulle prøve ut litt forskjellig. Vi ble kicka ut av vt når vi ikke hadde mer tid på serveren(hadde bare leid i 2 timer) Er det logisk for deg å?

Lenke til kommentar
herregud noe så tragisk..

Vi ville jo få til en match. Men når folk ikke hat vt, går ut og inn osv blir det veldig vanskelig. Hvis du ikke ville være der så kunen du bare stikki? Er ikke vitts i å lage no big deal ut av det.

Hvis man er 4 på et lag, alle på vt utentatt 1, er det utrolig vanskelig å spille. Vi walka, men han skjønte ikke det. Han løp som faen osv. Utrolig irriterende, og ikke lett å spille med.

7017239[/snapback]

Er det meg du snakker om her eller?

Jeg hadde ikke spilt cs på maange månder og jeg hadde aldri brukt ventrilo så jeg beklager det... :ermm:

Men nå har jeg sjønt ventrilo og satt opp en diskusjon.no (CS) server...

IP: 192.168.1.36

Port: 3784

Lenke til kommentar
Det er vel meg han snakker om. Jeg har ikke mic og dermed kan jeg heller ikke være på VT. Jeg får bare unnskylde for at jeg delvis ødelagte for laget.

7017286[/snapback]

herregud.. er jo ikke noe å unnskylde for :) er bare et lite/stort handicap er det jeg prøver å få frem.. Men er vel egentlig lite å diskutere her.. Admin bestemmer, samme faen :p

Lenke til kommentar

Alle har vel ikke spilt så mye cs som dere. Derfor bør dere tåle at det er noen som løper uansett. Er det en som løper, høre vi jo bare han. Dere kan jo gå stille en annen plass, eller vente til han dør?

Når dere først spør om det er noen som vil spille cs, bør dere ikke så forvente at de har flere program som ventrilo. De kom inn på serveren for å spille cs, ikke for komme på ventrilo og spille pcw.

Står vel bare at dere ville ha folk til å spille cs, ikke pcw. Ville dere ha folk til å spille pcw med dere, kan dere jo alltids gå på "clanmatch" på quakenet og finne match / mix. Da er dere vertfall sikra at de har det som trengs.

Synest også det er litt merkelig at vi bare blir kicka og banna fra vt når vi skal stikke. Dere kunne jo bare spurt oss pent om å dra? Når dere kicket kunne jo dere i steden for å skrive "asdfa" skrevet noe om at vi måtte dra, eller at spillet var slutt.

Newt32 skulle jo få passordet til vtservern på msn, hvorfor det hvis han ikke kicka oss?

Lenke til kommentar

herregud.. er jo ikke noe å unnskylde for :) er bare et lite/stort handicap er det jeg prøver å få frem.. Men er vel egentlig lite å diskutere her.. Admin bestemmer, samme faen :p

7017316[/snapback]

Må virkelig si at Newt32 har store problemer når det handler om å oppføre seg skikkelig.  :thumbdown:

En kompis og jeg kom inn på serveren og på ventrilo, og begynte å spille. Etter en liten stund begynte han å restarte hver gang han døde, akkurat som Rikkely sa. Etter hvert begynte vi å bli ganske irritert over oppførselen hans, og bad han om å slutte. Da fikk vi et surt svar om å "holde kjeft" eller bli kicka/banna. Han sa også at vi ikke skulle skyte han, og det var mangen våpen vi ikke fikk bruke (Feks. awp og autosniper). Hva er da poenget med Counter-Strike? At man ikke skal skyte motstanderen? :s

Men når vi hadde begynt å spille kalte han oss noobs fordi vi tok han lett ingame.

7017194[/snapback]

Dersom dette er rett, mener du det er noe en admin skal gjøre?

(eg var ikkje inne og spilte, men bare syns det høres urimelig ut)

Lenke til kommentar

Slutt å klag på vt karlsen.

Det var ikke grunnen til at Newt32 oppførte seg som en tolvåring.

Han restartet hver gang han døde. Ikke noe særiøsitet i det.

Dette er den første gangen jeg har opplevd så mange restart i løpet av en game.

Jeg overdriver ikke når jeg sier at han restartet minst 50 ganger.

Jeg synes det er fantastisk at folk setter opp servere og fikser slikt, men man trenger ikke oppføre seg som en drittsekk fordi man bestemmer over servern.

Takk takk Midtbo! Du var veldig god da =) Morsomt å spille med personer som er litt særiøs og som har litt humor ^^ GG ;)

Newt32: Jeg bestemmer så hold kjeft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...