Turboleif Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Skal kjøpe meg ny switch, også tenkte jeg meg litt om å lurte på noe.. Jeg har trådløst internett, som da er koblet til en router.. Farta på nettverket er 100mb, men hvis man da kjøper en 1giga switch, og kobler den i routeren.. Også kobler pc'er til 1giga switchen, blir det da 1giga hastighet på nettverket, eller blir den enda 100mb? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hvis du har gigabit nettverkskort i pcene, og gigabit switch vil du få gigabit mellom pcene ja. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er det ikke også krav om cat-6 kabler? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Cat 5E-kabler er sertifisert for gigabit, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg har en sånn kabel tror jeg, Nettverkskabel Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Cat 5E-kabler er sertifisert for gigabit, om jeg ikke husker feil. Trur det ja... Men ikke Cat5 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 selv om ikke cat5 er godkjent for GB er det ikke usannsnylig at du vil oppnå tilnærmet gigabit på det også.. i allefall hvis ikke ledningene er for lange.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå