Slurt-is Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hei, Nå er det på tide at pappa bytter ut sin gamle mobil med en ny, og retter opp visse mangler. VIKTIG: Det viktigste er at den kan lagre VELDIG mange tekstmeldinger!!! Seriøst. Funksjoner: -Kalender: Ja Enkel nok til at en mann på 40 kan bruke den -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Er ikke et must, men hadde vært fint. -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Greit å ha. -Spill:Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ (åpen for alt) -Vekt: Så lenge man kan bære den -Antenne: Innebygd helst (er åpen for alt). -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge fargeskjerm. Over 256 farger! Minst 128x128 -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0,- og 2500,- kroner til rådighet. (kan overstige til 3000,- hvis det er verdt det). Med abonnementsbinding): ja Telenor Bedrift eller Tele2 Bedrift. Diverse: -Merke: Alt -Kamera: Ja -Videokamera: ja -Symbian: nei -Triband: Ja (han reiser mye). -Infrarød port: Er ikke viktig -Blåtann (Bluetooth):Ja (Veldig viktig)! -Minne: Må ha plass til mange sms'er! Ingen grense, helst. (over 2mb til bilder etc.) -Minnekort?: Greit å ha -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3: Er ikke noe ''må ha'' ting. -Radio: Kansje -3g(UMTS): Ikke viktig -Wlan: Ikke viktig - Mulighet for GPS: Ikke viktig Endret 1. juli 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 ingen??? Husk: Det viktigste er at den kan lagre hauevis med meldinger. Og kansje en god skjerm til å lese dem på! Finnes det mobiler med ''søk'' funksjon på meldinger? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva med en SE k700i eller k750i ? Ikke at jeg har så god peiling da...men jeg synes min k700i er beste telefonen;) Lenke til kommentar
amezis Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Enig med Fl@meboy. Men jeg vet ikke hvor mange meldinger de mobilene kan lagre. Av en eller annen merkelig grunn tror jeg ikke det er noen mobiler som kan lagre stort mer enn 200 meldinger... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 På min Qtek S100 har jeg aldri slettet en melding, og har aldri fått frem en melding der det står at meldings minne er fult Men Pappa vil ikke ha så avansert mobil som det. Foresten: Batteritiden må være god (taletid), for jobben hans avhenger av ringing. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Faren min har en Samsung D500. Han er storfornøyd. Men den overstiger prisgrensen din kanskje. Den har vel 90Mb Med minne. Er ikke sikker på om det er mulig å lagre så mange meldinger..... Lenke til kommentar
bac0n Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 d500 kan lagre litt i overkant av 200 meldinger Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg selv har eid D500, og den kan lagre maksimalt 250 meldinger. De selger den for 499,- kr med telenor bedrift, men den er ikke helt hva vi er ute etter. Takker for svar, så langt, (og håper på fler ). Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg ville anbefalt faren din enten Nokia 6630, 6670 eller 6680. Alle de kan lagre et stort antall meldinger, hvorvidt batteritiden holder mål er en annen sak. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) siemens s65 kan lagre et fritt antall meldinger i intern minnet som er på 11 mb. det er mange meldinger det! Endret 2. juli 2005 av 3000 Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Selv om det stod touchscreen nei våger jeg å foreslå SE P910i... Pappa har den og det virker som den har alt en businessmann trenger! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Fornøyd med K700 min og meldingsplassen er for meg ikke så viktig. På k700i er det overkant av 100 meld tror jeg. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Selv om det stod touchscreen nei våger jeg å foreslå SE P910i... Pappa har den og det virker som den har alt en businessmann trenger! Second that. Kanon batteritid + at du aldri trenger å slette en melding. Behøver ikke å bruke de avanserte funksjonene hvis du ikke vil. Eneste problemet blir vel prisen som er noe over budsjettet. Alternativet da vil vel være K700i eller K750i. Begge disse vil kunne tilfredsstille de kravene du har. -KJ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Alternativet da vil vel være K700i eller K750i. Begge disse vil kunne tilfredsstille de kravene du har. Nja, K700i kan i hvert fall bare ha rundt 100 meldinger. Jeg ville anbefalt faren din enten Nokia 6630, 6670 eller 6680. Alle de kan lagre et stort antall meldinger, hvorvidt batteritiden holder mål er en annen sak. Enig. Hvis S100 er litt for avansert, så burde vel en av de prudent nevner holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå