figure_02 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva mener dere? Jeg skjønner ikke hva som var så spesielt med dem igrunn.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg synes the Beatles har et dårlig lydbilde og kjedelige sanger, men man må ta tiden i betraktning. Dette var jo revolusjonerende bra når det begynte. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 I mine øyne var The Beatles geniale. Rett og slett. De kom med låter av MEGET høy kvalitet på samlebånd. Syns ikke dem er oppskrytt. Vel, det var nå min mening Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Oppskrytt eller ikke. De har kul musikk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det meste som har slått igjennom(og dermed fått et rykte) kan kalles oppskrytt spør du meg. Oppskrytte band er bare de bandene som er anerkjente som du ikke føler er like bra som de er skrytt opp til selv. Med andre ord, oppskrytte band er egentlig bare band som vi egentlig ikke liker så godt... Men ja, jeg føler at The Beatles er overvurdert... men så kan jeg på ingen måte si at jeg har gitt dem en sjangse heller da. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Var sikkert kult da de kom, men jeg finner veldig lite interessant i musikken deres. Man må ikke like noe fordi det var en revolusjon. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Når er dere født da ... Hør på annen musikk fra 60-70 , og sammenlikne . Beatles var unike i mange år i kontrast til mangfoldet av band de siste 25 årene som bare har vært kloner av hverandre (75-2000) . Og de innførte melodiøs fengende pop/rock som ingen andre kom i nærheten av på samme tid. Endret 1. juli 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Når er dere født da ...Hør på annen musikk fra 60-70 , og sammenlikne . Beatles var unike i mange år i kontrast til mangfoldet av band de siste 25 årene som bare har vært kloner av hverandre (75-2000) . Og de innførte melodiøs fengende pop/rock som ingen andre kom i nærheten av på samme tid. Som sagt tidligere, at de var en revoluson og at de har gjort både ditt og datt for senre musikk gjør ikke musikken deres noe bedre. (Selv om jeg liker The Beatles selv, da.) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg vet at dette er et totalt meningsløst innlegg, men... Hvorfor diskutere dette? Finnes det en fasit noe sted som vi kan sjekke for å se hvem som hadde rett? Vil noen "se lyset" fra denne diskusjonen? er det NOEN som helst sjanse for en saklig objektiv diskusjon med et klart resultat? Bruk tiden på noe annet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Beatles suger hardt. *heller bensin på det berømte bålet* Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 The Beatles er monoton, kjedelig musikk med elendig lydkvalitet. Har du hørt et par sanger, har du hørt alle. Men de har laget noen fine låter som "Let it be" og "hey jude". Det er ingen tvil om at Paul Mccartney og John Lennon var geniale låtskrivere, men for min del blir det litt ensformig og kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Da fattern vokste opp var det enten Beatles eller Stones. Han valgte Rolling Stones. klokt valg. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 beatles er et band med faktisk(?) veldig gode tekster på mange måter. så det er nok en grunn til deres sukses... De var også først ute med et nytt konsept, å da blir det sukse... Men per dags dato skjønenr jeg ikkke vorfor noen gidder å høre på de.... Det finnes mye bedre band nå til dags. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Men per dags dato skjønenr jeg ikkke vorfor noen gidder å høre på de. De har god musikk? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hva mener dere? Jeg skjønner ikke hva som var så spesielt med dem igrunn.... Hadde ikke The Beatles eksistert, hadde musikken vår i dag vært mye tristere enn den er. The Beatles er det mest geniale, og det aller viktigste, som har skjedd i den moderne musikkhistorie. Hva som var så spesielt... Jo.. de hadde stemme, stor musikalsk forståelse, geniale låter... ++ Jeg håper for ditt vedkomne at du er en 14 år gammel tonedøv person som ikke er kommet lengre enn Linkin Park... Jeg håper at dette var ment som en spøk, og ber deg om å høre igjenom albummene St. Peppers Lonely Hearts Club Band, Revolver, White Album, Rubber Soul og Abbey Road, for å nevne noen Det var en grunn til at paven bannlyste The Beatles, regel og rett pga. at de er mer populær enn Bibelen. For meg er det iallefall tre B'er som overgår alt annet; Bach, Beethoven og Beatles!!! Edit: Ble litt for personlig... Endret 2. juli 2005 av HenHau Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg synes The Beatles er overvurdert... Jeg liker Britney Spears! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva mener dere? Jeg skjønner ikke hva som var så spesielt med dem igrunn.... Hadde ikke The Beatles eksistert, hadde musikken vår i dag vært mye tristere enn den er. The Beatles er det mest geniale, og det aller viktigste, som har skjedd i den moderne musikkhistorie. Hva som var så spesielt... Jo.. de hadde stemme, stor musikalsk forståelse, geniale låter... ++ Jeg håper for ditt vedkomne at du er en 14 år gammel tonedøv person som ikke er kommet lengre enn Linkin Park... Jeg håper at dette var ment som en spøk, og ber deg om å høre igjenom albummene St. Peppers Lonely Hearts Club Band, Revolver, White Album, Rubber Soul og Abbey Road, for å nevne noen Det var en grunn til at paven bannlyste The Beatles, regel og rett pga. at de er mer populær enn Bibelen. For meg er det iallefall tre B'er som overgår alt annet; Bach, Beethoven og Beatles!!! Edit: Ble litt for personlig... undervurder aldri en overvurderer Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 undervurder aldri en overvurderer For ett ordspill... Jeg ble nok litt sint ja:p , for det er en typisk kommentar fra en som ikke har hørt på de.... eller: "joda, Yesterday er grei den, men det nyeste trance og techno er bedre" Slikt gjør et musikkhjerte vondt. PS: undervurder aldri en overdriver.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Synd for deg at ikke alle deler smaken din da. Synd for deg, synd for deg, synd for deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå