lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ta en titt her! Hva synes dere om saken? Har bare et ord for det: Grusomt! I grunnen er det jo en fordel at han slepper syre, og får øynene operert ut kirurgisk istedenfor, men alikevel.. Off! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kjip dom det der ja... Gjorde vel ikke med vilje heller, det med batteriet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Vel, det er jo ikke sikkert, men uansett! Ingen fortjener noe slikt.. Blir så sinna inni meg at jeg koker!! Får lyst til å knerte han Iranske leder-kisen.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Leste det for en stund siden. Ett ord; GRUSOMT Begynner å føle hat til landet Iran. Leser om mye syke ting som skjer der nede... Landet virker så håpløst gammeldags... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hvis han har gjort noen andre blind, hvorfor fortjener han ikke å bli blind selv? Er det ikke synd i mannen som ble gjort blind med batterisyre? Endret 1. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er de som synes at han skal få ønene opperert ut som fortjener dommen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vel, det er jo ikke sikkert, men uansett! Ingen fortjener noe slikt..Blir så sinna inni meg at jeg koker!! Får lyst til å knerte han Iranske leder-kisen.. Leste den saken jeg og... Kanskje burde den lederen miste øynene heller.. Kan ikke gjøre noe sånn mot ett menneske! Måned i fengsel eller noe, bør vell holde for noe som _kanskje_ var med vilje. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvis han har gjort noen andre blind, hvorfor fortjener han ikke å bli blind selv? Fordi det ikke var sikkert at han gjorde det med vilje? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan kaster du ett batteri opp i tryne på noen ubevisst? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Fredrik Larsen: Så du er en sånn som tar tilbake altså? Synes det er bare tull.. Selfølgelig er det synd på ham, men dette handler faktisk ikke om han! Gi'n heller et par år i fengsel spør du meg.. Og jeg liker forslaget ditt ketchez Edit: Fredrik Larsen: Under krangling kan alt skje! Kasta en skje i trynet på kameraten min, som egentlig skulle i gulvet for å demonstrere hvor sur jeg var.. Endret 1. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvis han har gjort noen andre blind, hvorfor fortjener han ikke å bli blind selv? Er det ikke synd i mannen som ble gjort blind med batterisyre? Øye for øye, tann for tann? Det hadde blitt et kjekt samfunn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jees... Han kastet jo ikke ett batteri i ansiktet hans og håpet syren ville lekke ut og gjøre ham blind. Litt drøy dom synes jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Skal slutte å provosere nå, ville bare høre hva dere sa. Selvfølgelig fortjener han ikke å få operert øynene ut. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jadaaa.... For det hjelper sikkert såååå mye Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Nettopp fredrikrb.. Lever etter ordtaket "Du gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg", men når det gjelder slike ting må det finnes unntak! Er ikke vits i å lage mer skade en allerede gjort.. Noen enige på den? Endret 1. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvis han har gjort noen andre blind, hvorfor fortjener han ikke å bli blind selv? Er det ikke synd i mannen som ble gjort blind med batterisyre? Klart det er synd på mannen som ble blind! - Det var utrolig uheldig, og mye av livet hans er ødelagt pga. dette. Men, dette ble antakeligvis ikke gjort med vilje. Det var et uhell! Uansett, det må være lov å gjøre tabber her i verden uten at det skal ødelegge ditt eget liv også! Han fortjener vel en liten straff, men å operere ut øynene på mannen er helt groteskt og sykt. Har ikke ord, det er rett og slett ikke humant. Et eksempel: Du er på en fuktig bytur med noen kamerater. Etter hvert utvikler det seg noe rabalder, og det ender med at du slår til en av kameratene dine. Etter å ha fått tenkt deg litt om, finner du sikkert ut at dette var meget uheldig, og ikke bra i det hele tatt! - Du angrer som bare rakkern... Etter en stund blir det rettsak osv. Du dømmes til å bli påført akkurat det samme som du påførte kameraten din. Er dette riktig ? Er det riktig at du blir tvangs-slått i tryne MOT din vilje ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Selvfølgelig er det riktig å skjære ut øynene hans? Og det er også riktig å skjære ut øynene til han som skjærte ut øynene. Og det er også riktig å skjære ut øynene på han som skjærte ut øynene til han som hadde skjært ut øynene. Og det er også riktig å skjære ut øynene til han som skjærte ut øynene til han som skjærte ut øynene til han som skjærte ut øynene. Når hele verdens befolkning er uten øyner har vi oppnådd rettferdighet, og alle lever lykkelig i alle sine dager. Helt til en person med motorsag sager av hode til en annen person ved et uhell som følge av manglende øyne/syn. Endret 1. juli 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Så må vi også tenke på at en slåsskamp ofte kommer av noe. Kan godt hende mannen som ble blind har provosert noen. Det vet vi ikke. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Så må vi også tenke på at en slåsskamp ofte kommer av noe. Kan godt hende mannen som ble blind har provosert noen. Det vet vi ikke. Ja, vi vet ikke hele historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg