Gå til innhold

Dømt til å få øynene operert ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det er jo ikke sikkert, men uansett! Ingen fortjener noe slikt..

Blir så sinna inni meg at jeg koker!! Får lyst til å knerte han Iranske leder-kisen..

Leste den saken jeg og...

Kanskje burde den lederen miste øynene heller..

Kan ikke gjøre noe sånn mot ett menneske! Måned i fengsel eller noe, bør vell holde for noe som _kanskje_ var med vilje.

Lenke til kommentar

Fredrik Larsen: Så du er en sånn som tar tilbake altså? Synes det er bare tull.. Selfølgelig er det synd på ham, men dette handler faktisk ikke om han!

Gi'n heller et par år i fengsel spør du meg.. Og jeg liker forslaget ditt ketchez

Edit: Fredrik Larsen: Under krangling kan alt skje! Kasta en skje i trynet på kameraten min, som egentlig skulle i gulvet for å demonstrere hvor sur jeg var..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Nettopp fredrikrb..

Lever etter ordtaket "Du gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg", men når det gjelder slike ting må det finnes unntak!

Er ikke vits i å lage mer skade en allerede gjort.. Noen enige på den?

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Hvis han har gjort noen andre blind, hvorfor fortjener han ikke å bli blind selv?

Er det ikke synd i mannen som ble gjort blind med batterisyre?

Klart det er synd på mannen som ble blind! - Det var utrolig uheldig, og mye av livet hans er ødelagt pga. dette.

Men, dette ble antakeligvis ikke gjort med vilje. Det var et uhell!

Uansett, det må være lov å gjøre tabber her i verden uten at det skal ødelegge ditt eget liv også!

Han fortjener vel en liten straff, men å operere ut øynene på mannen er helt groteskt og sykt. Har ikke ord, det er rett og slett ikke humant.

Et eksempel: Du er på en fuktig bytur med noen kamerater. Etter hvert utvikler det seg noe rabalder, og det ender med at du slår til en av kameratene dine.

Etter å ha fått tenkt deg litt om, finner du sikkert ut at dette var meget uheldig, og ikke bra i det hele tatt! - Du angrer som bare rakkern...

Etter en stund blir det rettsak osv. Du dømmes til å bli påført akkurat det samme som du påførte kameraten din. Er dette riktig ? Er det riktig at du blir tvangs-slått i tryne MOT din vilje ?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det riktig å skjære ut øynene hans?

Og det er også riktig å skjære ut øynene til han som skjærte ut øynene.

Og det er også riktig å skjære ut øynene på han som skjærte ut øynene til han som hadde skjært ut øynene.

Og det er også riktig å skjære ut øynene til han som skjærte ut øynene til han som skjærte ut øynene til han som skjærte ut øynene.

Når hele verdens befolkning er uten øyner har vi oppnådd rettferdighet, og alle lever lykkelig i alle sine dager. Helt til en person med motorsag sager av hode til en annen person ved et uhell som følge av manglende øyne/syn.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...