Inkel Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Når jeg starter Gta3, kommer Rockstar logoen opp. Og der stopper det. Jeg har oppdatert Gta3 XP fix Norsk. Hva skal jeg gjøre? HJEEEEEEEEEELLLLLPPPP!!!! Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 akkurat samme problem her....anybody? Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Har prøvd omtrent alt mulig nå uten å komme noen vei.. Når jeg legger til den offisielle 1.1-patchen så kommer ikke Rockstar-logoen opp lenger.. Fatter ikke hva som er problemet, har funne folk på nettet som kjører dette spillet rimelig smooth på en PII450Mhz med tnt2-kort..!! etter en del justeringer riktignok, men allikavel.. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg har samme problem, det kommer en feilmelding om at gta3.exe har problemer og må lukkes. Jeg løste dette ved å kjøre gta3 på en formatert harddisk uten noe annet enn lyd/skjermkortdriver og den tekstboks-fiksen. Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Dette er et lett prob å fikse... problemet ligger i cd'n og det er bare å laste ned en cd fix... Hadde samme prob, men bare lasta ned en fra http://www.megagames.com/cracks/html/c904950_0.htm [ Denne Melding var redigert av: Creutzfeld Jacob på 2002-08-05 09:57 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå