iChristian Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Altså modell nummer WRE54G Noen som har noen erfaring med bruk av dette? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan bruker du det? noen tips? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 har en linksys router som jeg har range expanderen kobla til, det funker fint det Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hvilken router da? ville du anbefale ekspanderen? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hmm, husker ikke hva den routeren heter akkurat nå, men det er en vanlig 4 port router.. ja, vil anbefale range expanderen, har hørt den har blitt brukt et sted hvor det var tjukke murvegger og da hadde den funka veldig bra Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan er veggene dine? jeg skal ha det i et over 100år gammelt hus som har mange tykke vegger, og det er 4 etasjer, har innsett at jeg trenger mer enn 1, men hva tror du? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 huset vårt er vel 30-35 år.. helt vanlige vegger tenker jeg ikke noe magisk med de har routeren oppe, og range expanderen nede. det funker bra. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan var den å innstalere? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 enkelt.. bare les manualen hvis du får problemer Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg sitter med en WRT54GX ver.2. Får ikke koblet opp min nylig innkjøpte WRE54G-eu. Kan ikke disse kommunisere over hodet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå