stao Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei alle sammen!! Har fått et kjempeproblem Bilen min, en Chrysler Stratus 2,5LX Automat 1995 modell har blitt alvorlig syk. Var hos Chrysler med den i går og de kjørte feiltest på den. Resultatet er at jeg må ha en ny computer til bilen, altså den saken som styrer alt!! Prisen jeg fikk på en helt ny computer var 25000,-!!!! eller jeg kunne få en fabrikkoverhalt en til 8500,- + montering selvsagt.. Dyrt?? OH YES!! Så til spørsmålet mitt.. Finnes det et sted hvor man kan få tak i dette billigere, og går denne delen under et annet navn?? Fikk beskjed om at skulle jeg sette inn en brukt så måtte det være en av samme type som sitter i bilen pr. i dag altså fra en 1995 mod Stratus 2,5LX.. Noen som kan hjelpe?? Med vennlig hilsen stao Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det billigste ville nok vært å finne en vraka eller kondemnert helt lik bil og tatt computeren fra den. Det er dessverre svært avanserte greier og koster derfor altfor mye. Tror ikke det er så mange som selger sånne til enkeltbiler utenom produsent dessverre. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Du kan jo se om du finner noe her: http://www.bruktbildeler.com/ Lenke til kommentar
stao Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Takker for svar, men jeg har søkt på disse sidene. Finner ingen "computer" Har delen noe annet navn?? Styringsenhet feks?? stao Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvis du ringer til verkstedet eller noe kan de sikkert gi deg et serienummer. Kanskje det er litt lettere å søke/ finne navn etc. da. Lenke til kommentar
stao Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg får prøve på det Takker for svar stao Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Regner med det er motorstyringen du skal ha ny? Ville fått flere til å diagnosere, f.eks et Bosch verksted for å virkelig få det bekreftet 100% at det er den som har tatt kvelden. Det kan faktisk være så banalt enkelt som dårlig kontakt/irring også. Lenke til kommentar
saab9000 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 dra ned til huggern, hvis du bor i oslo er stokstad et fint sted, skru løs delene du trenger, legg delene under gjerdet og hent de fra utsiden, dermed får du gratis deler...... Lenke til kommentar
stao Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Stokstad kjenner jeg godt til, har hentet mye deler der til en sierra jeg har, men å gjøre meg til kjeltring for noen lapper tror jeg neppe jeg gidder Fortsatt en riktig god helg stao Lenke til kommentar
stao Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Hei igjen.. Er det noen som vet hvor det går ann å få tak i computeren til bilen min. Har prøvd de fleste hoggere i landet, men det finnes ikke biler... Noen som vet om det går ann å få tak i den i Sverige evt?? Stao Endret 6. juli 2005 av stao Lenke til kommentar
Timberman Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 HALLO ! Har akkurat samme bilen. Når du står foran bilen, med panser åpnet, ser du dikringsboksen i front, på høyre side. På sikringsboksen venstre side står en metallboks med kjøleribber.... TCM tror jeg den kalles.... Koster 5-7000.- Se ellers her: http://experts.about.com/q/Chrysler-Repair-807/ Lykke til ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå