Gå til innhold

Spessielt å passe på før jeg åpner kabinettet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har skjedd at noen er så uheldig å få sugd inn flaggermus via viften på

strømforsyning, så du burde være forsiktig med å åpne uten godkjent verneutstyr.

Flaggermusen henger mest sannsynlig i taket rett bak CD-ROM...

Så pass på! :innocent:

Lenke til kommentar

hehe. hva skal du være redd for når du åpner kabinette da? spøkelser? hva skal du gjøre inni kabinettet ditt da? jeg har holdt på med pc endel år og det sies at man skal ha på seg sånn armlenke når man holder på inni datamaskiner men dette har jeg aldri brukt. ser ikke helt vitsen. dessutten har jeg ikke armlenke heller :p så greit er det med den saken :p

Lenke til kommentar
jeg har holdt på med pc endel år og det sies at man skal ha på seg sånn armlenke når man holder på inni datamaskiner men dette har jeg aldri brukt. ser ikke helt vitsen. dessutten har jeg ikke armlenke heller :p så greit er det med den saken :p

Katten pleier å ha halsbånd på seg når den går innom kabinettet.

...

Men bortsatt fra det, ser jeg ikke den store faren med å åpne kabinett-døren.

Lenke til kommentar

Det er en god idè å plugge ut strømledningen.. ;)

I tillegg er det lurt å ta på kabinett regelmessig og før du begynner å rote inne i det for å fjerne statisk elektrisitet..

Skal du bare ha det åpent, eller skal du rote inne i det? Har mitt åpent hele tiden, og det eneste du må passe på er at du ikke får noe metall inni der eller sparker til noe inni der, slik jeg er så flink til.. :) Slik jeg fucka grafikkortet mitt!

Lenke til kommentar

når jeg skal inni kabinettet mitt. var senest i dag tidlig, så slo jeg av pc`en. trykka på Strømforsyningsknappen, trykka på power knappen for å ta ut det statiske så tok jeg ut alle ledninger som: Tastatur, Mus, osv. har gått fint hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...