Launch Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg har nettopp satt sammen en PC (med Nforce 2 chipset) og lagt inn bare det aller mest nødvendige; Win XP SP2 og alle internett oppdateringene, Nforce chipset drivere og Norton antivirus 2005. PCn finner USB musen uten problemer. USB harddisken i nabo porten finner den, men det kommer opp at det er problemer og den vil ikke fungere. Har prøvd å bytte om portene og koblet til 2 ekstra utganger fra uttak på hovedkortet bare for å se om det virket, men det samme skjedde på dem. Bruker den eksterne harddisken nå på min bærbare PC og den fungerer 100% så det er noe tull på den andre PCn, men hva det kan være vet ikke jeg, har ikke hatt noen problemer med denne harddisken i det heletatt. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Helt merkelig, da jeg un-installerte nvidia chipset driverene fungerte harddisken etter reboot, men da jeg la dem inn gjenn fallt den ut Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Jaja, etter å ha installert Windows 2000 SP4 + internett oppdateringene så fungerer alt helt fint, så det er noe kluss med Win XP (SP2) eller Nvidia driveren... Får bare bruke gode gamle W2K selv om det blir litt drawback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå