H.Eye Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Altså , jeg har et ATI 9600 med 256mb ram , og jeg skal få bilde fra dataen til tvèn , jeg får til å skifte til tvèn , , men får ikke farger , og hvordan får jeg lyd ? har anlegg på tvèn som går til tvèn , kan noen gi meg et printscreen eller tips ? har innstallert tv tool , men får ikke farger da heller Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 For å få farger (i hvertfall vanlig mengde) må du koble den til en inngang på TVen (f.eks. en SCART) som har har RGB. Dersom TVen din har to SCART innganger, prøv den andre. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 takk =) men skal det egentlig ha noe å si ? , for jeg bruker den scart porten til dvd sånn til vanlig , og går det ann å ikke bruke scart ? jeg trodde det bare var scart som gikk ann jeg? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Er andre... men PC tilkobling krever at inngangen på TV har RGB (red green blue) Endret 2. juli 2005 av Okay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå