ron Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Har W98SE instalert på en partion©. Nå kunne jeg tenkt meg et dualbootup system med WinXP i tillegg, men vil ikke ha det på samme partion. Kan jeg dele hardisken uten og måtte formatere å kjøre fdisk? Har hørt om partionmagic, virker det i W98? Lenke til kommentar
tosken Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Jupp det kan du! med partionmagic 6.0 og 7.0 kan du bare sette opp hvor stor del av c: som skal bli d:, og maskina vil boote til dos og partionere det opp av seg sjøl! phønker bra med 7.0, men prøvde med 6.0 og mista alt! Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Dette fungerer genialt med Pmagic 7.0 tar litt tid, det gjorde iallefall det til en kamerat. Men du kan jo også ha begge OS'ene på samme harddisk.. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Regner med at du skal bruke Win98 til spill, og allskens ulumskheter. Og XP til litt mer seriøse ting. Glem ikke det, at om du senere formatterer C, så får du problemer med begge partisjonene. Da XP ikke lar deg installere win 98. Om mulig... Bruk to separate disker, som du veksler mellom fysisk, før oppstart. Bruk gjerne en skuff, så er det fort gjort. Da er det umulig og fucke opp, må du formattere den ene disken, fungerer den andre strålende, fordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå