alexham Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Nå har jeg skrevet endel kritikk her på forumet og har funnet ut at det er på tide å legge ut mitt andre biddrag. Håper alle kan gi både ris og ros om bildet mitt, jeg tar begge deler med et smil fullversjon av bildet kan åpnes her bildet/bildene er redigert i PS. Ikke noe fancy redigering, kun klipping, liming og fargejusteringer Endret 1. juli 2005 av alexham Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Likte ikke helt motivet, men en bra tanke Lenke til kommentar
alexham Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Et tema i disse bildene kan jo være: den riktig kalde vinteren og den milde vinteren Lenke til kommentar
zany Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei, beklager men bildene synes jeg er dårlige. For meg er de kjedelige, litt hustak, antenne og busker bak, ikke akkurat noe jeg vil si gjør det til noe bra motiv. Etterbehandling eller ikke, vil uansett ikke bidra stort. Så for meg ser det ut som resultat av idétørke og mangel på kreativitet. Det rent tekniske aspektet lar jeg like gjerne ligge da jeg synes det ikke behøves. Det positive er at du har valgt et kvadratisk format, noe jeg vil tro er eneste riktige løsning på dette motivet. OK, dette var kritikk på selve bildet og valg av motiv, ikke deg som person (må nesten presisere det da alt for mange ikke helt klarer å skille det ) mvh. Peter M. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tja, ideen var ikke dum den men du kunne nok ha valgt ett annet motiv for å fått helheten til å bli bedre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Henger meg på de andre her, motivet var litt kjedelig. Og det ser ut som om det er veldig mye støy på kveldsbildet, spesiellt på hustaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå