spøkelset Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 kom over dette tilbudet Bzerk til 300 kr personlig synns jeg kabbinettet var tøft, men vet ikke helt om de andre egenskapene til kabbinettet tilfredsstiller mine krav. Er det noen som har erfaringer med dette kabbinettet? Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 en kompis av meg har kjøpt det. Han har aldri klaget. Satte vist alt rett inn uten problemer. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hvis du hadde sagt hva dine krav var så hadde det vært enklere for oss å si om de kan tilfredsstilles de eller ikke med dette kabinettet... Endret 1. juli 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er bZerk sin rippoff av Raidmax kabbissene.. erfaringer på dette kabbiss? se på erfaring på samme model fra raidmax Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Raidmax i (møkka)stål er et kabinett med plastfront, dårlige løsninger, dårlig temps og liten kvalitetsfølelse.. Dog; du får hva du betaler for! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 En fyr jeg var på LAN med hadde dette, vi måtte passe oss for sidedøra med vindu i, for viss du presset på den så bøyde den seg forholdsvis mye, en annen kamerat av meg har raidmax scorpio, ville _mye_ heller hatt det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mitt ble bulkete og ripete etter bare en uke det! Turte søren ikke ta på det.. Rævva lakk og skulle tru det var lagd av gèle!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Liker ikke sånne kabinetter som ligner på og er Raidmax..Det forbinder jeg bare med skikkelige skranglakasser med masse plastikk.. Som Glisevask sa, du får hva du betaler for! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vil nesten tørre å si at Q-Tec kabinettene er bedre! Uansett er det bare å legge til en, to eller tre hundrelapper og du får et kabinett som er dobbelt så bra! Kjøpte mitt uten å tenke å sjekke ut, var jo helt noob på det punktet og jeg er en utålmodig person.. Resulterte i bomkjøp! Solgte det, kjøpte brukt Lian Li som bare bare stygt, solgte det og nå er jeg på nybyggern selv.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vil nesten tørre å si at Q-Tec kabinettene er bedre! Det er ingenting galt med kabinettene til Q-Tec, tror du har lest litt for mange "klage på Q-Tec sine PSU" poster og misforstått litt... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Q-tec diskusjoner er nå jeg lei av.. Kommer aldri no logisk ut av det! Personlige erfaring er det viktigste! Edit: Bestekameraten min har et Q-Tec kabinett! Har noen fæle temps, og ikke så übre løsninger og ser fælt ut men virker solid nok liksom.. Endret 1. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 og ikke så übre løsninger og ser fælt ut men virker solid nok liksom.. Tro meg, q-tec er mye mer bøybart en raidmax kabinettene..snakker om personlig efaring Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Synes ikke jeg? Og har selv suttet med begge kabinetter i gode stunder.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg kan heller ikke si at Q-Tec kabinettet mitt er noe serlig dårlig... Synes det oser mye mer kvalitet av det enn TT kabinettet mitt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Høh? Hvilket TT kabinett og hvilket Q-Tec kabinett har du da? Spesielt utsagn.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 2000A (i sølv) er det vel TT kabinettet mitt heter, men Q-Tec kabinettet mitt vet jeg ikke hva heter, men det kostet uansett 300,- (+/-) og kom med PSU Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Vel, forsåvidt ikke...både q-tec'en og raidmax'en står bortgjemmt i et skap. Men for all del, det er absolutt ikke dårlige kabinetter, å det burde holde for den normale nordmann Endret 1. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 En gamer-kamerat av meg kjøpte Raidmax'en min og han spiller proff-CS.. Han klager ikke! =S Dog, han er dum som et brød da! *Håpern ikke leser detta da* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå