binders molde Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Heisann ! Holder på å sette opp en Pc som skal kobles til 8 forskjellige printere. Alle printerne har USB-utgang og jeg har koblet 2 usb-hubber til PC`n og hver av hubbene har 4 utganger. Får det ikke til å fungere. Pcèn finner printerne, men jeg får ikke ut den .... utskriften! Pcèn kjører Xp Pro og består av: AMD k6-450 mhz 64 mb ram 5 gigabyte hd SIs 3000 jalla 2d/3d kort. Noen forslag til årsak eller hvordan jeg skal koble 8 printere til en PC? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Prøv å plugg ut alt. Sett 1 skriver i usb-proten. Funker det? Sett en i den andre usb-porten. Funker det? Sett i 1 usb-hub og 1 skriver i den osv. Da finner du sikkert ut når PC'n ikke vil mer, og du kan kanskje kokludere med at det er usb-hubene som ikke vil ha så mange skrivere el. Test og post resultatet her. PS. sitter du på support på binders i molde? Gøy å se at support-folk også trenger litt hjelp også. :wink: Lenke til kommentar
binders molde Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Heisann! Er deltidsselger hoss Binders og har holdt på med Pc software og hardware siden jeg var 6 år men har aldri vært borti usb-hubber før. Tenkte at hvis jeg installerte alle driverne så skulle det fungere men det gjorde ikke det. Det fungerer når jeg kobler på en og en printer direkte på pc`n selfølgelig, men ikke en og en direkte på hubben. Har liksom prøvd alt. Med vennlig hilsen Magnus borge Lenke til kommentar
knut Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hvis dette er et eldre via brikkesett har den ikke spesielt stødige usb drivere. Du bør legge inn en "usb filter patch" som du finner her: http://www.viaarena.com/?PageID=71#usb Håper dette fungerer! Lenke til kommentar
binders molde Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 TAkk for hjelpen!!!! Er daglig innom hardware.no og overklokking.no men har aldri postet noe. Men jeg ser det lønner seg! Takk takk! Lenke til kommentar
binders molde Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Jada funket glimrende :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå