Gå til innhold

S-videokabel mellom bærbar og tv, får ikke spilt

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg. Har en Inspiron 6000 med 128 MB DDR ATI® MOBILITYTM RADEON® X300. Den har en S-video utgang, siden den har det trodde jeg at det bare var å plugge i S-video kabelen mellom bærbar og tv og vips ville jeg få opp bilde/film på video kanalen. Men når jeg går inn på instillinger for skjermkort, så sier den at tv'n ikke er tilkoblet? Funker greit med videokamera til tv via kabelen så skjønner ikke helt?? Kan noen hjelpe?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt med ditt tilfelle.. men du må aktivere signal til tv'en først uansett da, dvs. hvis du bruker Ati Control center, dra tv ikonet til den ledige ruta, eller hvis du bruker vanlig kontrollpanel i avanserte egenskaper for skjerm, liksom "slå den på". Hvis du ikke får opp noen tv i det hele tatt vet jeg ikke..

Jeg har også prøvd med laptop til tv med s-video, men det ble svart hvitt :p Det har nok bare med format innstillinger å gjøre da.. Jeg har ikke giddi å prøve så mye enda, men uansett lykke til!

Lenke til kommentar

på min dell 9300 med geforce go 6800 fant jeg en plass der man kunne aktivere tv-out selv om pcen ikke klarte og finne tven automatisk. Jeg måtte også sette inngangen på tven til å motta s-video signal eller ble bilde veldig dårlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...