nord Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hehe, for noen uker siden bestilte faren min noen esker med japp for butikken. selgeren lovde at vi skulle få en gitar for det store antallet sjokolader..idag var selgeren innom rema med gitaren! jeg regnet med at det var en helt anonym gitar, men denne "custom" fargen er genial(med tanke på at man FIKK den)! jeg blir sikkert å henge den på veggen ellernoe.. noen andre som også har fått denne gitaren? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Henge den på veggen? Spill på den mann! Gi oss litt detaljbilder av headstocken (strengehodet), spesielt bakpå, sjekk om det finnes noen form for merkenavn på gitaren i det hele tatt, kanskje det lar seg gjøre å anslå sånn ca. hva slags gitar det er. :-) Endret 1. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvaslags merke er det? Les Paul - fasong, men er jo ikke det heller... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvor mange kasser japp kjøpte faren din Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvor mange kasser japp kjøpte faren din Oversatt: Hvor mange visitter hadde faren din og Jappmannen på bøttekottet på rema? Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Henge den på veggen? Spill på den mann! Gi oss litt detaljbilder av headstocken (strengehodet), spesielt bakpå, sjekk om det finnes noen form for merkenavn på gitaren i det hele tatt, kanskje det lar seg gjøre å anslå sånn ca. hva slags gitar det er. :-) kan se om jeg kan lure frem flere bilder etterhvert, men jeg har bare en mobil som fungerende kamera..skal jeg være helt ærlig så vil jeg tro at dette er en eller annen form for en billig kopi av en les paul. så skal det nevnes at esken den kom i var helt hvit, og det eneste merket som kan identifisere gitaren er denne logoen på hodet som sier eVolve Japp. ingen google søk har bekreftet en japp gitar whatsoever.. men det er en pen gitar Endret 1. juli 2005 av nord Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Den var litt stilig den ja! :-) Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Aldri hørt om merket, men den er sikkert fin som veggpynt og øvingsplanke. BTW.. hvor ble det av Epiphone LP Heritage..? den som ble produsert ekslusivt for Skandinavia. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan er den og spille på? Lyden? Give us some details here Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 tja...har mistet følelsen for gitarer..kraumer mye..men fjøla er god den..skal se om jeg får fikset et lysere bilde av logoen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Så pen ut den, selv ville jeg ha lakka over igjen men Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hmmmm har du prøvd å spist den? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Passer fint på veggen den Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Passer fint på veggen den slik tenker jeg også, veldig tøft utseende. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Gitarer er til for å spilles på. Kjøper'n for 500 spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå