Gå til innhold

Hva syns du om graffti?


Anbefalte innlegg

Stygg%20tagging.jpg

 

Dette er litt av utsikten fra stua i leiligheten her. De som synes dette ser fint ut mener jeg seriøst må ha ganske mange skruer løs i hodet. Nevnte jeg at noen har tagga på døra her også? Er dette tagging eller graffiti? Kunst? Det så kanskje slitt ut og ikke så bra ut fra før, men med stygge spraymalingsskriblerier ser det i alle fall stygt ut.

Endret av jonmagne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stygg%20tagging.jpg

 

Dette er litt av utsikten fra stua i leiligheten her. De som synes dette ser fint ut mener jeg seriøst må ha ganske mange skruer løs i hodet. Nevnte jeg at noen har tagga på døra her også? Er dette tagging eller graffiti? Kunst? Det så kanskje slitt ut og ikke så bra ut fra før, men med stygge spraymalingsskriblerier ser det i alle fall stygt ut.

du bor i bergen ser jeg :p

 

nei,det der er ikke pent,det syns ikke jeg heller,men som sagt,jeg kan syns at tags er pent,hvis de er utført på en bra måte,at det er stil over taggen,men igjen,dette er min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Grafitti rocks ^^

 

limp-bizkit-significant-other-5000419.jpg

Ja sånn er det tøft, men ikke når noen rabler stygge tegninger og slikt over hele byen,

selv om den er bra laget så ville jeg ikke sett den på noen vegg i min by

 

selv om den er fin så blir miljøet forsurt med sånt

 

ren å pen by :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva jeg synes?, hm, jeg synes hvertfall ikke det er noe gale med det. Tvert imot, jeg liker det og holder på med det selv (lovlig). Er kanskje ikke så aktiv som jeg engang var, men finner det fremdeles tilfredsstillende å sette meg ned å tegne noen skisser. Kan ikke skjønne hvorfor folk vil ha veggene grå og kjedelige, da er det mye bedre og la folk få myligheten til å bidra litt selv - og gjøre det fint. Husker for noen år siden, da jeg tok toget i Barcelona. Det kjørte forbi en lang og høy vegg, sikkert flere kilometer lang, det var (nesten) bare bra verker. Det var ganske greit på toget og bare sitte og stirre ut på alle de forksjellige verkene som omtrent "fløy" forbi.

Kunne vi fått til noe slikt i Norge(Bergen) tror jeg folk ville blitt overasket over hvor bra det kan bli, hvis man får skikkelig tid på seg til å lage det bra... Det har vel blitt prøvd en gang på baksiden av galleriet i Bergen(?) Men det var bare for et år - eller hvertfall i en begrenset periode før de malte over det igjen. I en farge.

Menmen, det så kult ut så lenge der varte.

 

Alt i alt er jeg enig med LarsP, Graffiti rocks!

Lenke til kommentar

Sier jo seg selv at de som driver med det liker det. Men ettersom nesten ingen andre liker det spraya utover byen så kan de vel drite og dra. -Ingen som ønsker å se sånt tullball spraya overalt. En ting er et digert bilde som postet, men sånn rabbel er idiotisk.

Lenke til kommentar
selv om den er bra laget så ville jeg ikke sett den på noen vegg i min by

 

selv om den er fin så blir miljøet forsurt med sånt

 

ren å pen by  :thumbup:

Hva synes du om denne:

 

508992.jpeg

 

?

my point exactly.

 

Jeg går ikke rundt å er forbanna fordi det er reklame overalt,men jeg blir forbanna over at firmaer osv kan henge opp sin reklame overalt,mens med en gang det er snakk om graffiti så er du vandal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...