Gå til innhold

Hva syns du om graffti?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Det er jo bare dust gjort da! At en dust klarer å være så dum gjør ikke at pieces ikke er fett.

tagging og annet møl gjør èn automatisk til en dust.

 

PS: grafitti er skamstygt.

Det er en smaks-sak. men at du er så tett inni skallen at du ville drept en som driver med det, viser jo bare at det er du som e dust.

Herregud det er jo du som ikke skulle fått lov te å leve... gå rundt me tanker som det?

Skaff hjelp ;)

 

EDIT: Jeg syntes forresten at om du ikke har noe mer positivt å si, kan du holde deg langt unna denne topicen

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Jeg syntes forresten at om du ikke har noe mer positivt å si, kan du holde deg langt unna denne topicen

Les topic, "Hva synes du om graftti?", hvis du klarer å lese hva som står der (til tross for skrivefeilen), bør du også være i stand til å skjønne at denne tråden også er for de som ikke liker graffiti. Trådstarter spør, og LarsP svarer.

 

*Plystre litt forsiktig, rødme en smule, og ramle ned i det store hullet som åpnet seg i bakken*

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Jeg syntes forresten at om du ikke har noe mer positivt å si, kan du holde deg langt unna denne topicen

Les topic, "Hva synes du om graftti?", hvis du klarer å lese hva som står der (til tross for skrivefeilen), bør du også være i stand til å skjønne at denne tråden også er for de som ikke liker grafitti. Trådstarter spør, og LarsP svarer.

og for de litt tregere i samfunnet kan jeg opplyse om at skrivefeilen ligger i ordet "grafitti" fra topicen. som egentlig skulle hatt 2 f'er istedet for t'er. Graffiti :thumbup:

Lenke til kommentar

Ser at det er en del meninger mot tagging her, har selv drevet med grafitti i mange år. ca 8 faktisk! Og ja, jeg har tagget MYE! Grafitti begynte med tagging, så utviklet det seg til å bli piecer. Synes det er tåpelig at folk snakker nedlatende om tagging, men synes det er pent med piecer. Da dette er veldig ofte utført av de samme folkene. 99% av de som lager de store flotte kunstverkene dere liker er noen jævla taggere :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Jeg syntes forresten at om du ikke har noe mer positivt å si, kan du holde deg langt unna denne topicen

Les topic, "Hva synes du om graftti?", hvis du klarer å lese hva som står der (til tross for skrivefeilen), bør du også være i stand til å skjønne at denne tråden også er for de som ikke liker graffiti. Trådstarter spør, og LarsP svarer.

 

*Plystre litt forsiktig, rødme en smule, og ramle ned i det store hullet som åpnet seg i bakken*

Æsj. offer skal dere ALLTID ha et super-argument eller noe slikt?! ARR! :blush:

 

(viste ikke hva topic het :p )

Lenke til kommentar
Syns det er noen her som har litt vell mye imot Tægging..

 

Det som jeg syns er litt kult er sammfundskritisk tægging. Sånn som: mere u-hjelp eller no...

Tror ikke de folka bryr seg om andre hvis de tagger på andres eindom. Hvis du liker tagginger så hvorfor kan du ikke be noen komme å tagge ditt hus fullt ?

 

Hvis det hadde vært din murvegg hadde du neppe vært glad over at den er full av dritt.

Lenke til kommentar
Tror ikke de folka bryr seg om andre hvis de tagger på andres eindom. Hvis du liker tagginger så hvorfor kan du ikke be noen komme å tagge ditt hus fullt ?

 

Hvis det hadde vært din murvegg hadde du neppe vært glad over at den er full av dritt.

 

Det er stor forskjell fra=mer u-hjelp. Og en flekk marling på sin eindom.

 

De fleste tæggerne har stor respekt for privat eindom og offentli. De fleste tægger aldri på privat eindom. (seff har vi de fjortisene som skal tægge overalt, men de vill alltid være der.)

 

Jeg liker ikke tæggin så jeg skal nokk ikke be noen tægge over mitt eget hus nei.

 

Hele lydstudio mitt er fylt med tægging, og det liker jeg!

Lenke til kommentar

jensemil: har sett deg på hip-hop.no ;)

 

altså,alle begynner ett sted,og det er ålreit at du har begynt,men jeg vil fortsatt anbefale deg å skisse mer,og få til bedre får du lager ute,i mine øyne så er det alt for mange kids som flyr rundt å maler uten å ha noe bokstavflyt eller skills.

 

Dessuten så er vel ikke HW.no stedet for å diskutere graffiti..... hold deg til hip-hop.no du,selv om moderatorene hater litt på deg :p

Lenke til kommentar

grafitti er stygt

 

selv bra grafitti er stygt

 

en by ser ikke særlig pen ut om det er grafitti og se overalt selv god grafitti.

ren å pen by er viktigere en å gi noen drittunger lov til å spraye vegger alle legger merke til

 

forsøpler byen gjør det

 

og noen som sammenligner reklameskilt her

ok, men det har ikke noe med grafitti å gjøre!!

du mener at når man finner reklame overalt så bør man finne grafitti overalt også?

tenk over det en gang til! og ta det i en adskilt diskusjon for jeg ser ingen sammenheng

 

reklame hører byen til og jeg ser på det som helt normalt

min by er ren og fin bortsett fra visse parkeringshus og tunneler!

som ser helt for jævlig ut

 

kommunen vår hadde pyntet et av parkeringshusa med fine bilder(fotobilder) av sørlandetslivet,,gjett om det er tilgrisa av tagging nå da!

Lenke til kommentar
grafitti er stygt

 

selv bra grafitti er stygt

 

en by ser ikke særlig pen ut om det er grafitti og se overalt selv god grafitti.

ren å pen by er viktigere en å gi noen drittunger lov til å spraye vegger alle legger merke til

 

forsøpler byen gjør det

 

og noen som sammenligner reklameskilt her

ok, men det har ikke noe med grafitti å gjøre!!

du mener at når man finner reklame overalt så bør man finne grafitti overalt også?

tenk over det en gang til! og ta det i en adskilt diskusjon for jeg ser ingen sammenheng

 

reklame hører byen til og jeg ser på det som helt normalt

min by er ren og fin bortsett fra visse parkeringshus og tunneler!

som ser helt for jævlig ut

 

kommunen vår hadde pyntet et av parkeringshusa med fine bilder(fotobilder) av sørlandetslivet,,gjett om det er tilgrisa av tagging nå da!

de 2 veggene i oslo som det er ''lov'' å male på ( ''lov'' fordi det egentlig ikke er lov,pga nulltoleransen oslo kommune kjører mot graffiti),er det egentlig ingen andre enn malere selv som ser,Hausmania syns ikke fra veien,og GSF som det også var bilde av ser du fra gata hvis du går forbi,men thats it.Så det er ikke snakk om å at alle andre skal se det,det er snakk om å få lov til å utfolde seg kunsterisk,men du har ditt syn,og jeg har midt.

 

Graffiti har ingenting med reklameskilt å gjøre,det er greit,men det jeg sa var at jeg syns ikke det er bedre at firmaer o.l skal få henge opp svære plakater osv i hele byen,det er å trenge reklame på meg,og andre,noen ganger reklame som er provoserende,værtfall i mine øyne.

 

Nei,jeg mener ikke at siden man finner reklame overalt,så skal man finne graffiti overalt,jeg har respekt for andre ting,selvom jeg mener at en vegg eller en taktopp kunne vært fin med en piece på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...