Gå til innhold

Hva syns du om graffti?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafitti eller tagging som jeg liker å kalle det er ikke noe annet enn søppel om det ikke begrenses innenfor et kunstmuseum. Det var f.eks en fin garasje (bilen ble også vandalisert) litt borti gaten her som ble tilgriset av en grafittikunstner. Hadde jeg funnet ut hvem det var så skulle jeg faktisk tatt livet av han. Enkelt og greit, slike mennesker fortjener ikke å leve.

Lenke til kommentar
Grafitti eller tagging som jeg liker å kalle det er ikke noe annet enn søppel om det ikke begrenses innenfor et kunstmuseum. Det var f.eks en fin garasje (bilen ble også vandalisert) litt borti gaten her som ble tilgriset av en grafittikunstner. Hadde jeg funnet ut hvem det var så skulle jeg faktisk tatt livet av han. Enkelt og greit, slike mennesker fortjener ikke å leve.

Det er jo bare dust gjort da! At en dust klarer å være så dum gjør ikke at pieces ikke er fett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Graffiti er meget "Kool and the gang show", hyggelig med andre ord. Det er stygt med bombing som det kalles, men noen plasser er faktisk det åsså ganske hyggelig. Spesielt i sånne råtne betong hus.

 

Men det verste er stygge småbarn som drar rundt å ødelegger vakre kunstverk med sine stygge "Eminem was here" osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...