Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Legge på skygge, altså ett svart parti som går litt ut. Kan se om jeg kan tegne en skisse og scanne inn. scænnærn er møk Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Fantastisk tidsfordriv og adrenalinkick øv mye og se på andres og få mer erfaring Men det er dyrt å bli tatt. hold deg til lovlige taggevegger Endret 1. juli 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Ooo right.. øvelse gjør mester. HVor finns det lovelige tæggevegger i oslO? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Grafitti = Tagging = Det er stoooor forskjell.. grafitti er i bestefall kunst, tagging er hærverk.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Piece er utrolig fett. Elsker det. Små tags er så utrolig stygt og irriterende. Så stor forskjell er det. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 grafitti er urban kunst på sitt beste Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Grafitti eller tagging som jeg liker å kalle det er ikke noe annet enn søppel om det ikke begrenses innenfor et kunstmuseum. Det var f.eks en fin garasje (bilen ble også vandalisert) litt borti gaten her som ble tilgriset av en grafittikunstner. Hadde jeg funnet ut hvem det var så skulle jeg faktisk tatt livet av han. Enkelt og greit, slike mennesker fortjener ikke å leve. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Grafitti eller tagging som jeg liker å kalle det er ikke noe annet enn søppel om det ikke begrenses innenfor et kunstmuseum. Det var f.eks en fin garasje (bilen ble også vandalisert) litt borti gaten her som ble tilgriset av en grafittikunstner. Hadde jeg funnet ut hvem det var så skulle jeg faktisk tatt livet av han. Enkelt og greit, slike mennesker fortjener ikke å leve. Det er jo bare dust gjort da! At en dust klarer å være så dum gjør ikke at pieces ikke er fett. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Man kan lage stygg grafitti på de stygge skateparkene, grafitti har ikke noe på "veggene" på gata å gjøre.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 http://www.uitdeschoolgeklapt.nl/index.php?id=130 masse pent Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det er jo bare dust gjort da! At en dust klarer å være så dum gjør ikke at pieces ikke er fett. tagging og annet møl gjør èn automatisk til en dust. PS: grafitti er skamstygt. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Er jo en gylden regel innenfor miljøet at man holder seg borte fra privat eiendom. Var sikkert noen rasshull som gjorde det, men ikke ta alle under samme kam pga det. EDIT: rask skisse over 3d og skygge Endret 2. juli 2005 av kverna Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Grafitti er pent når det gjøres ordentlig.... Grafitti er min favoritt kunstform faktsik! Coderock er en flink gutt! Endret 5. juli 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Nå har jeg blirr litt bedre da! Denne lagde jeg i dag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Don't quit your day job. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Graffiti er meget "Kool and the gang show", hyggelig med andre ord. Det er stygt med bombing som det kalles, men noen plasser er faktisk det åsså ganske hyggelig. Spesielt i sånne råtne betong hus. Men det verste er stygge småbarn som drar rundt å ødelegger vakre kunstverk med sine stygge "Eminem was here" osv.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bedre jensemil, men.. Du har nok litt igjen. Det finnes så absolutt pen grafitti, for eksempel de bildene over synes jeg var helt utrolige. Tagging er IKKE kult. "YO!, lok at mi, jæi kan tægge 'fakk te pålis' på andre sin æiendom" Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 grafitti og tagging er forskjellige ting grafitti er pent og kunsterisk tagging er fjortissfanteri, stygt og sjel-løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå