Jokko88 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Når jeg gikk til pcen min idag så var skjermen helt svart. Jeg restartet, men skjermen var like svart og oppstartspipet til bios kom ikke, dette var et R9800PRO. Så tok jeg i et Geforce4Mx og da virket alt helt fint. Er mitt R9800PRO dødt og går det ann å sjekke om det er det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hvis du har sjekket med et annet kort, er det nok dødt ja. har du prøvd å koble det i på nytt? kanskje det ikke satt skikklig i? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Mener du å sette det inn i pcen igjen? Det har jeg gjort og det virket ikke da heller. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Prøv kortet i en annen maskin, for å få bekreftet at det er dødt, før du kaste det Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Prøv kortet i en annen maskin, for å få bekreftet at det er dødt, før du kaste det Det er nok det smarteste man kan gjøre. Man kan aldri bli for sikker på at et skjermkort et dødt. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg prøvde kortet i en annen maskin og det var desverre fortsatt like dødt. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Garantisak? Jeg byttet ut orginalvifta så garantien gikk nok da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå