asd666 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Har et problem, vet ikke helt hvor jeg skal gå løs på det. Har en Plextor dvd-rw brenner, (husker ikke exakt navnet) som i den senere tid ikke vil lese cd'er. den leser gjerne vanlige kjøpe cd'er.. var ikke lenge siden jeg brukte den til å brenne med, på den samme dvd-rw platen som vanlig. når jeg trykker på cd-romen kommer det opp som det ikke skulle vært cd i. jeg har en cd-rom til, og har hatt litt problemer før òg, da jeg har hatt i en cd/brenne cd, med data på, da jeg skal åpne kommer meldingen, F: is not accessable. og det samme på den andre cd-romen. når begge cd-romene har vært sånn, har jeg klart å "lure" dem med å først sette i en cd i den ene, og så den andre, da åpner den andre seg. Hva kan det komme av? og hvordan skal jeg komme på godfot med dvd-brenneren min igjen? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg hadde problemer med min Plextor PX-708A dvd brenner. Den sluttet å lese/skrive CD-R. Siden den var under 2 år gammel så hadde jeg fremdeles garantien på den. Plextor har som regel 2 års on-site collect and return garanti, som i praksis betyr at du gir beskjed til plextor, og så henter de den hos deg og kommer på døren med den når den er reparert eller den nye du evt. får. Siden det å hente/levere ting hjemme hos folk er en dyr affære tror jeg de prøver mest mulig å unngå det. Enden på min historie er i allefall at de sendte meg en helt ny lik brenner. Jeg fikk beskjed om å beholde den gamle brenneren min i 2 uker, og hvis jeg ikke hørte noe innen da kunne jeg ødelegge den (hvorfor skulle jeg det, med en brenner som funker glimrende på DVD). og siden jeg ikke hørte noe... Så har jeg altså to DVD brennere.. Lenke til kommentar
asd666 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Mulig det er samme modellen jeg har, men min har runda to år.. kjipt, er det ikke noe jeg kan gjøre for å fikse dette, i windows eller noe?? synes det er rart at den leser vanlige cd'er, men ikke brenne cd'er.. gudd, med to da som i ditt tilfelle=) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 har du prøvd flere sorter cder? er jo mulig at den ikke liker den typen du har nå? Lenke til kommentar
asd666 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 har du prøvd flere sorter cder? er jo mulig at den ikke liker den typen du har nå? Har brukt samme sort cd'er hele veien. og det er meg et mysterium, at det plutselig en dag ikke skal fungere som normalt. men kan jo seff prøve flere typer brenne cd'er og se om den liker det. men vil jo ha den til å like de jeg har, hehe=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå