trrunde Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Har prøvd mail funksjonen men da kommer det opp at php.ini ikke er satt riktig opp. hvordan må jeg sette opp php.ini for å få funksjonen til å virke? er det slik jeg skriver funksjonen? mail('[email protected]', 'test', 'Dette er en test mail', '') Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Fant ut i php manualen at jeg måtte endre litt i inifilen; sendmail_from=mail men etter jeg endret dette får jeg opp en feilmelding på at den kunne ikke koble til smtp serveren. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er altså Windows det er snakk om? I så fall må du nok setje opp ein SMTP-server i php.ini. Om du ikkje har ein sjølv, brukar du din ISP sin. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Har telenor adsl vet noen hvordan jeg skal sette det opp da? fikk det til når jeg installerte smtp server på pc'en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå