Interloop Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei, har installert en versio av windows som har fjernet masse ting fra windows, den g[r under navnet Coporated Stripped to Bone, men den mangler norsk Keyboard Layout/IME, noen plass jeg kan laste dette ned eller noe .dll filer jeg kan laste over fra en annen maskin. Har provd aa google litt rundt etter svar men finner ikke ut ossen jeg fixer dette. Noen som vet? Paa forhond takk! Mvh Thomas. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er dette en lobotomert utgave av Windows XP? Har ikke hørt at det finnes en slik utgave levert av Microsoft. Jeg regner allikevel med at du har en lovlig lisens (siden du ber om hjelp her). For å kunne hjelpe må vi vite hvilken Windows som er utgangspunktet. Lenke til kommentar
Interloop Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 dette er vell en modded version av xp.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er dette en lobotomert utgave av Windows XP? Har ikke hørt at det finnes en slik utgave levert av Microsoft. Jeg regner allikevel med at du har en lovlig lisens (siden du ber om hjelp her). For å kunne hjelpe må vi vite hvilken Windows som er utgangspunktet. Kan høres ut som at den kommer rett fra Internett den versjonen der! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Er dette en lobotomert utgave av Windows XP? Har ikke hørt at det finnes en slik utgave levert av Microsoft. Jeg regner allikevel med at du har en lovlig lisens (siden du ber om hjelp her). For å kunne hjelpe må vi vite hvilken Windows som er utgangspunktet. Kan høres ut som at den kommer rett fra Internett den versjonen der! Det stemmer.. Coporated ed. er en versjon som ikke trenger å registreres, og er ikke lovlig.. Jeg ønsker derfor ikke å hjelpe deg ! Muhahaha! Endret 1. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Interloop Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Har kjopt DELL pc med ferdig installert xp, men det var saa mye drit med saa jeg ville formatere aa brukte da denne versionen, for den er det fjernet allt slikt saa har jo en lisens... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Da forelår jeg at du installerer org. versjonen igjen.. Hvis jeg har forstått det riktig er forumet MOT piratkopiering av div stuff... Derfor synes jeg heller ikke at jeg skal gi support på piratkopiert software Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg lukter (sniff sniff) moderator som kommer og stenger tråden Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg lukter (sniff sniff) moderator som kommer og stenger tråden jeg lukter... ^_^ At noen har rappotert Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg lukter det samme, men det hører med siden jeg sa at en mod kom snart Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mange synske personer på dette forumet gitt :!: Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg