Gå til innhold

Faar ike norsk tastatur.

Anbefalte innlegg

Hei, har installert en versio av windows som har fjernet masse ting fra windows, den g[r under navnet Coporated Stripped to Bone, men den mangler norsk Keyboard Layout/IME, noen plass jeg kan laste dette ned eller noe .dll filer jeg kan laste over fra en annen maskin. Har provd aa google litt rundt etter svar men finner ikke ut ossen jeg fixer dette.

Noen som vet?

Paa forhond takk!

Mvh

Thomas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette en lobotomert utgave av Windows XP? Har ikke hørt at det finnes en slik utgave levert av Microsoft. Jeg regner allikevel med at du har en lovlig lisens (siden du ber om hjelp her). For å kunne hjelpe må vi vite hvilken Windows som er utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Er dette en lobotomert utgave av Windows XP? Har ikke hørt at det finnes en slik utgave levert av Microsoft. Jeg regner allikevel med at du har en lovlig lisens (siden du ber om hjelp her). For å kunne hjelpe må vi vite hvilken Windows som er utgangspunktet.

Kan høres ut som at den kommer rett fra Internett den versjonen der!

Lenke til kommentar

Kan høres ut som at den kommer rett fra Internett den versjonen der!

Det stemmer..

Coporated ed. er en versjon som ikke trenger å registreres, og er ikke lovlig..

Jeg ønsker derfor ikke å hjelpe deg ! :p

Muhahaha! :innocent:

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...