Pingo68 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Finnes det noen her på forumet til Hardware.no som har et Aopen Aeolus 6600-DV256 pci-express skjermkort? I så fall lurer jeg på om vedkommende kan ta backup av biosen til skjermkortet (ved hjelp av Nvidia Bios Editor) og sende denne per mail til meg. Dersom noen vet om en eller annen nettside som har bios til dette skjermkortet, så hadde det vært flott. På forhånd takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Darkness1231 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 du kan jo ta å skjekke om de har driveren på produsentens side Lenke til kommentar
amarios Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 det var vel bios trådstarter var ute etter vel? isåfall så finner man bios til de fleste skjermkort her: www.mvktech.net Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 det var vel bios trådstarter var ute etter vel?isåfall så finner man bios til de fleste skjermkort her: www.mvktech.net Veldig bra side. Men der har de kun bios til 128MB versjonen Lenke til kommentar
amarios Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 kan jo prøve å flashe med bios fra en annen produsent da? hadde et gf 6600gt agp fra aopen som var helt mongolid når jeg fikk det, skifta over til bios fra leadtek og gikk opp 2000poeng i 3dmark03 Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 kan jo prøve å flashe med bios fra en annen produsent da? hadde et gf 6600gt agp fra aopen som var helt mongolid når jeg fikk det, skifta over til bios fra leadtek og gikk opp 2000poeng i 3dmark03 Mongo? Hva legger du i det? Har nemligen også et 6600GT pci-express laget av Aopen som ikke fungerer som det skal. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) mener at det absolutt ikke oppførte seg som det skulle. hele maskina ble ustabil, reboota når som helst og ytelsen i spill var bare en spøk. ser ut som om folka hos aopen som flasha biosen på kortet var fyllesjuke/fulle eller bare late edit: leif er/var her Endret 1. juli 2005 av amarios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå