Gå til innhold

Forhold til sykkel

reds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja..

Tidligere hadde jeg et knall forhold til den. Det var en kosesykkel, med LX/XT-utstyr, Syncros- og Manitou-detaljer, Mavick-felger, Tioga MTB-sete som stakk så langt inn i visse deler at jeg tror den kunne blitt brukt som noe annet, og mye annet dilldall. Den står på garasjeloftet enda, får ta en tur ut til den en dag og se åssen den har det.. :)

Lenke til kommentar
Hva er det kjappeste dere har kjørt da? Min rekord er 93,4km/t :wee:

Spørs. Etter bil = For kjapt. - mellom 70-90 et sted.

På grusvei = (lang grusbakke) 70 km/t ca. Hoppa på en dump i veien da. Fløy rimelig langt, sa kameratene. ;)

Lenke til kommentar
Hei igjen. Har en utfordring. Til den som tar den. Har kjørt litt på bakhjulet idag. Og er det noen som tar utfordringen om å kjøre lenger? ;)

Mitt forsøk.

Det var igrunn jevlig imponerendes! Jeg klarer ikke holde balansen i nedoverbakke! :omg:

Et par andre spørsmål Hylo: Lufttrykk i dekka?, Bruker du bakbrems og bremser farta med i nedoverbakken?, Hvor stor helling har du på setet ditt? Altså hvordan er det festet? peker det nedover eller oppover?, ossen gear bruker du når du sykler på bakhjulet? Bortsett fra det, så var det JEVLIG imponerendes! :yes::D

Lenke til kommentar
Hei igjen. Har en utfordring. Til den som tar den. Har kjørt litt på bakhjulet idag. Og er det noen som tar utfordringen om å kjøre lenger?  ;)

Mitt forsøk.

Det var igrunn jevlig imponerendes! Jeg klarer ikke holde balansen i nedoverbakke! :omg:

Et par andre spørsmål Hylo: Lufttrykk i dekka?, Bruker du bakbrems og bremser farta med i nedoverbakken?, Hvor stor helling har du på setet ditt? Altså hvordan er det festet? peker det nedover eller oppover?, ossen gear bruker du når du sykler på bakhjulet? Bortsett fra det, så var det JEVLIG imponerendes! :yes::D

Bruker bakbrems så og si hele tiden (når jeg tipper for langt over balansepunktet).

Angående luft-trykk, så bruker jeg å fylle dekka stenharde. Da ruller de best og er best å sykle med (selvom du har helvetes store knaster)

Når jeg triller på bakhjulet i nedoverbakke, lener jeg meg så langt bakpå at jeg vanligvis ville slått hodet i bakken om det hadde vært flatt, og bremser om jeg kjenner det ''slippe'' (gå for langt bakover.) Skjønner ikke helt hva du mener med ''settet''. Det gearet jeg bruker, skifter jeg vanligvis når jeg sykler, starter aldri med noe spesielt gear, sykler bare. :p Gearer altid når jeg drar på bakhjulet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...