darkness| Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har brukt sykkelen til mora mi i nesten 3 år nå, skikkelig dame sykkel med korg og godt sete. Folk ler kanskje av meg når jeg kommer susende på en rød sykkel med korg, men når jeg kommer ut av butikken så er det veldig greit å bare slenge ting oppi korga isteden for å stresse med en pose hengene fra styret. ^^ Men om ca en måned så tror jeg jeg må gi sykkelen tilbake til mor og begynne å bruke scooteren... (Korg er tingen) Haha Uansett så er slike seter best. Får ikke gnagsår i rumpa av de, nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har brukt mamma sin sykkel i lang tid. Kurv er genialt. Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har brukt mamma sin sykkel i lang tid. Kurv er genialt. .. For dere som bruker granny gear Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har brukt mamma sin sykkel i lang tid. Kurv er genialt. .. For dere som bruker granny gear Kurv er konge. Samme med dritstort sete. DAILIG. Men freeride sykkel er best. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 skulle ikke du poste bilde av sykling på bakdekket uten hender på styret? vi venter! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Digger Kona'en min jeg Kjører DH/Freeride så ofte jeg kan Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Denne tråkker jeg hver dag til og fra jobb samt trening (sognsvann, nydalen, ullevål stadion, sognsvann) fin rute det Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 skulle ikke du poste bilde av sykling på bakdekket uten hender på styret? vi venter! Ok, skal bare sjekke batteritiden på kameraet. Vent to sekunder. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Har brukt mamma sin sykkel i lang tid. Kurv er genialt. .. For dere som bruker granny gear "Be real with Granny Gear" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Andre freeriden. Den jeg bruker nå. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hmm? Det så veldig ps'a ut. Ser ut som om du bare har kuttet av armene. Ser liksom ikke hvor de skal være? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hmm? Det så veldig ps'a ut. Ser ut som om du bare har kuttet av armene. Ser liksom ikke hvor de skal være? Se oppe ved hodet. Er noe hudfarga som skal være hender der. Kan prøve med bedre kvalitet. Endret 3. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 skal fikse en liten film til dere jeg vise dere litt ordentlig bakhjuls kjøring! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 skal fikse en liten film til dere jeg vise dere litt ordentlig bakhjuls kjøring! Skal vi ha konkuranse? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hmm? Det så veldig ps'a ut. Ser ut som om du bare har kuttet av armene. Ser liksom ikke hvor de skal være? Se oppe ved hodet. Er noe hudfarga som skal være hender der. Kan prøve med bedre kvalitet. Hvor langt klarer du og sykle slik? tror rekorden min er på ca 20-25meter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå