Gå til innhold

Forhold til sykkel


reds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjører 'Street', ikke 'park-street', men hardcore sykling i gatene. :p

Liker ikke parker, er så mange andre folk der.

Hva skal jeg med pegs på mer enn en side, grinder jo bare på den siden uansett. :)

(Kanskje du ikke skal quote bilder?)

Woho! Enda en som liker hardcore møkka sykling i gater. Det er gøy, festelig og ikke minst, masse tøff drit man kan trickse på. :) Liker best ''naturlige''hopp, jeg. Altså, slike hopp som bratte nedoverbakker; Jeg sykle i STOR FART; Hoppe utfor; Lande(; eventuelt tryne) :)

Lenke til kommentar
Hylo, har du også BMX? :)

Hvis ja, hvordan da?

(Værsåsnill å ikke si Haro).

Låner av og til en GT. Men jeg sykler for det meste Freeride. Med en slik en sykkel jeg har lagd selv. Kan sikkert liste opp deler om interesse for det.

 

Gt Compe. God å sykle på. :)

Lenke til kommentar
Gt Compe. God å sykle på. :)

Uffda. :p

 

Jeg har også kjøpt BMX-en i deler, mye bedre egentlig.

Hva for en ramme har du på freeride-sykkelen?

Har en ''god'' Nakamura ramme. Litt stor, men ellers helt perfekt. Lett og god er rammen. Brukte før en G-Force Pulsar ramme. Veldig god om liten ramme, men bøyd. :p Demperen er en Rock Shock Judy Xc (2003 mod.). 100mm vandring. 2093 gram tung. Felgene er Mavic Crossland. Dekkene er av ukjent merke. :p Girsystem: Foran: Shimano Xt. Bak: Shimano Xt. Kjede: Clas Olson (:p). Krank: Truativ ettellerannet. Shifterne er også Shimano Xt.

Lenke til kommentar
men jeg hater sykkelen pga luft motstanden som gjør at jeg ikke klare 100km/t på sykkelen :mad:

Tren, tren, tren. Bli som Thor Hushovd. (?)

Gjennomsnittsfart på spurtene blandt proff-landeveis sykelister er på 70 km/h.

jeg har sykklet i 60 før :)

i nedoverbakke

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar
men jeg hater sykkelen pga luft motstanden som gjør at jeg ikke klare 100km/t på sykkelen :mad:

Tren, tren, tren. Bli som Thor Hushovd. (?)

Gjennomsnittsfart på spurtene blandt proff-landeveis sykelister er på 70 km/h.

jeg har sykklet i 60 før :)

i nedoverbakke

Det er scary. :|

Lenke til kommentar

Har brukt sykkelen til mora mi i nesten 3 år nå, skikkelig dame sykkel med korg og godt sete. Folk ler kanskje av meg når jeg kommer susende på en rød sykkel med korg, men når jeg kommer ut av butikken så er det veldig greit å bare slenge ting oppi korga isteden for å stresse med en pose hengene fra styret. ^^ Men om ca en måned så tror jeg jeg må gi sykkelen tilbake til mor og begynne å bruke scooteren...

 

(Korg er tingen)

Lenke til kommentar
men jeg hater sykkelen pga luft motstanden som gjør at jeg ikke klare 100km/t på sykkelen :mad:

Tren, tren, tren. Bli som Thor Hushovd. (?)

Gjennomsnittsfart på spurtene blandt proff-landeveis sykelister er på 70 km/h.

jeg har sykklet i 60 før :)

i nedoverbakke

Det er scary. :|

det er artig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...