Gå til innhold

Forhold til sykkel

reds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykler frem og tilbake til jobb hver dag, samt noen turer opp Akerselva for turen og treningens skyld når det er varmt nok til det. Har nettopp byttet ett dekk, justert bakbremsene og byttet en girvelger, da dette var halvveis defekt. Begynner å bli noen år den sykkelen... tror jeg har hatt den 10 år nå, og holder overraskende bra til å være så gammel. Hører noen ganger en ulyd fra bakdekket, men det tror jeg er fordi bakskjermen er litt feiljustert og kan komme borti dekket nå og da (sykkellåsen forhindrer at jeg kan få justert den riktig... utrolig smart av de som klargjorde sykkelen der jeg kjøpte den).

Men er "glad" i den på den måten man kan være glad i en sykkel. Jeg liker fargen (mørk, himmelblåaktig), den har 21 gir og tar meg fra A til B nesten uansett hvor jeg skal innenfor Oslos grenser (offroad med gode hjul). Ellers er det ikke noe spesielt med den. Det er en sykkel.

Lenke til kommentar

Jeg tryna på sykkelen i stad, så nå har jeg vondt i rævva..

Sykkelen min steller jeg ok med.. oljer kjeder, vire osv.. Er ikke mange dager siden jeg skrudde litt for å få sete til å være noenlunde normalt.. Bremsene må justeres i gjen, man må trykke så innmarri hardt for at hjulene skal låse seg.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så veldig glad i sykkelen min lenger, men det er min egen feil. Jeg burde kanskje tatt bedre vare på den.. men samtidig så begynner den å dra på åren. Husker jeg fikk den på ungdomskolen en gang.

1. Trenger nye bremseklosser

2. Trenger nye dekk

3. Er smårusten her og der

4. Kunne tenkt meg dempere

5. Burde kanskje skiftet kjede

6. Skulle hatt beskyttelsesting over tannhjulene

du trenger en mann :!:

Selv har jeg ikke sykkel for øyeblikket, men skal få meg snart

Lenke til kommentar
Lurer på om eg skal kjøpe meg ny sykkel :hmm:

Tips? 3-4000kr? (Dempere, 18+ gir)

Kanskje Edge fra DBS?

-Jar

Vil anbefale deg å gå til en sykkelbutikk og se der, ikke noe G-Sport som selger overprisede diamantsykler :nei:

Tenker diamanten er anbefalt fordi G-Sport sponser norges sykkelforbund :p

Sykkel

Endret av magio
Lenke til kommentar
Lurer på om eg skal kjøpe meg ny sykkel :hmm:

Tips? 3-4000kr? (Dempere, 18+ gir)

Kanskje Edge fra DBS?

-Jar

Vil anbefale deg å gå til en sykkelbutikk og se der, ikke noe G-Sport som selger overprisede diamantsykler :nei:

Tenker diamanten er anbefalt fordi G-Sport sponser norges sykkelforbund :p

Sykkel

Blir vel der eg kommer til å kjøpe, ja. (SykkelSenteret)

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Har selv hatt mange sykkler :p men akkuratt nå er de en diamant, steller ikke så ofte men sykkler litt vær dag, av andre ting somjeg får til med sykkelen er vel, så langt jeg vil på bakhjulet både med en og to hender. og jeg klarer og sykle på bakhjulet UTEN hender :w00t: altså på ET hjul ikke TO :thumbup: ..

lurer på om jeg skal ut og vaske den jeg .. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...