Gå til innhold

Forhold til sykkel


reds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke sykkelen min liker meg. Den har stått låst bak huset siden broren min rota vekk nøkkelen for noen år siden. Den har siden kun blitt rørt da huset skulle males.

Jeg liker for så vidt ikke sykkelen min heller. Har dårlige erfaringer med den.

Sist jeg syklet på en sykkel (ikke min) var i et orienteringsløp med innebygd diverse andre øvelser. Da syklet jeg rett utfor en bakke og landet i en dam :blush:

(EKT-brikken kom mellom bremsehåndtaket og styret = ingen bremser i sving med bakke i)

 

Kjøretøy jeg sitter på skal ha fire hjul eller flyte på vannet :D

Lenke til kommentar
Kjører ikke moped.. den er solgt..

 

Prøvd og kjøre crosser?

Blir ganske sliten av det også.. hvis du kjører aktivt. Og, det jeg sa, det var at det var MORSOMMERE og kjøre..

Joda.

Crossere ser råstilig ut, men blir ikke ryggen litt sliten av det?

 

Oi, glemte at dette var om tråsykler. Jeg har en nakamura, 2004-mod, funker bra! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så veldig glad i sykkelen min lenger, men det er min egen feil. Jeg burde kanskje tatt bedre vare på den.. men samtidig så begynner den å dra på åren. Husker jeg fikk den på ungdomskolen en gang.

 

1. Trenger nye bremseklosser

2. Trenger nye dekk

3. Er smårusten her og der

4. Kunne tenkt meg dempere

5. Burde kanskje skiftet kjede

6. Skulle hatt beskyttelsesting over tannhjulene

Lenke til kommentar

Har godt forhold til sykkelen min. Kan sykle ganske bra (dra så langt jeg vil på bakhjulet, holde balansen så lenge jeg vil, kjøre på framhjul, tryne veldig vondt, hoppe høyt og langt og diverse gøy saker.)

Har forsåvidt en ''customlaga'' sykkel. Er en Nakamura ramme, med Xt-fram og bakgir, Shimano krank, Avid V-bremser og Rock Shock Judy demper. Deilig å sykle på. Gode Mavic hjul er det også på den.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Jeg har et materialistisk forhold til sykkelen min. Når den trenger vask så får den vask, men ikke før (gjerne litt etter). Jeg liker ikke at den lager rare lyder, men det gjør kneet mitt også, så jeg og sykkelen er ganske like der. Den sykles ikke så mye på som den burde, rett og slett fordi jeg er slapp, og dermed kjører bil når jeg skal noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...