Hobbyfotografen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er det noen som har forslag til hva som kan brukes som bakgrunn til portrett fotografering? Må man ha en bestemt type stoff for å reflektere lyset. Tenker da på hvit bakgrunn slik at man kan klippe ut personene og sette sammen flere på samme farge. ( bakgrunnen er hvit på hele bildet.) Kjøpe ordentlig lerret\bakgrunn koster vel en del penger.... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 laken holder i massevis. jo tykkere jo bedre, eller kjøp flere og dobble/tripple opp. ekte saker blir kostbart ja. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Selv bruker jeg en STOR rullgardin jeg fikk for en rimelig penge på Ikea, lystett og tykk. Den er meget god. Også så kjekk a gitt, bare å rulle opp i taket/på veggen når man er ferdig. :!: Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Selv bruker jeg en STOR rullgardin jeg fikk for en rimelig penge på Ikea, lystett og tykk. Den er meget god. Også så kjekk a gitt, bare å rulle opp i taket/på veggen når man er ferdig. :!: Me too Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Rullgardin funker utmerket ja En hvit skillevegg funker også, hehe. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Her er linken til rullgardinene på div str. Klikk her. Endret 2. august 2005 av paalwa Lenke til kommentar
GeForce4 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Skal bildene presenteres i sort/hvitt kan du bruke en gammel presenning. Det gir spennende strukturer i bakgrunnen. Kan vel brukes i farger og, men da må man finne en presenning med nøytrale farger. Hvite slette bakgrunner og rullegardiner gir kjedelig 80 talls look! (håper ingen ble støtt nå) Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Skal bildene presenteres i sort/hvitt kan du bruke en gammel presenning. Det gir spennende strukturer i bakgrunnen. Kan vel brukes i farger og, men da må man finne en presenning med nøytrale farger. Hvite slette bakgrunner og rullegardiner gir kjedelig 80 talls look! (håper ingen ble støtt nå) Det skal jeg også forsøke - takk for tips! Har ikke tenkt så mye på 80-talls look med rullegardinen min, vært mest opptatt av ensfarget og slett bakgrunn og at personen fremheves Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Skal bildene presenteres i sort/hvitt kan du bruke en gammel presenning. Det gir spennende strukturer i bakgrunnen. Kan vel brukes i farger og, men da må man finne en presenning med nøytrale farger. Hvite slette bakgrunner og rullegardiner gir kjedelig 80 talls look! (håper ingen ble støtt nå) Det skal jeg også forsøke - takk for tips! Har ikke tenkt så mye på 80-talls look med rullegardinen min, vært mest opptatt av ensfarget og slett bakgrunn og at personen fremheves Enig med deg dsRL. Med rullgardinen så gir det så mye mer muligheter når man leker med bilder i photoshop. Der kan man jo legge på den bakgrunnen man vil. Endret 15. august 2005 av paalwa Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Program som også funker som filter til ps. Helt knall til å fikse på ellers "kjedelige" bilder.AutoFX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå