Gå til innhold

Hva kan brukes som bakgrunn

Anbefalte innlegg

Er det noen som har forslag til hva som kan brukes som bakgrunn til portrett fotografering? Må man ha en bestemt type stoff for å reflektere lyset. Tenker da på hvit bakgrunn slik at man kan klippe ut personene og sette sammen flere på samme farge. ( bakgrunnen er hvit på hele bildet.)

Kjøpe ordentlig lerret\bakgrunn koster vel en del penger....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Skal bildene presenteres i sort/hvitt kan du bruke en gammel presenning. Det gir spennende strukturer i bakgrunnen. Kan vel brukes i farger og, men da må man finne en presenning med nøytrale farger.

Hvite slette bakgrunner og rullegardiner gir kjedelig 80 talls look! (håper ingen ble støtt nå)

Lenke til kommentar
Skal bildene presenteres i sort/hvitt kan du bruke en gammel presenning. Det gir spennende strukturer i bakgrunnen. Kan vel brukes i farger og, men da må man finne en presenning med nøytrale farger.

Hvite slette bakgrunner og rullegardiner gir kjedelig 80 talls look! (håper ingen ble støtt nå)

:D Det skal jeg også forsøke - takk for tips!

Har ikke tenkt så mye på 80-talls look med rullegardinen min, vært mest opptatt av ensfarget og slett bakgrunn og at personen fremheves :)

Lenke til kommentar

:D Det skal jeg også forsøke - takk for tips!

Har ikke tenkt så mye på 80-talls look med rullegardinen min, vært mest opptatt av ensfarget og slett bakgrunn og at personen fremheves :)

Enig med deg dsRL. Med rullgardinen så gir det så mye mer muligheter når man leker med bilder i photoshop. Der kan man jo legge på den bakgrunnen man vil.

Endret av paalwa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...