Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Hvor mye har du brukt på turen? Tror jeg har brukt ca 12000 tilsammen. Syntes ikke det er så ille jeg på en mnd rundt i 13 land. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe Stian, dette var interessant! Du så forresten bad ut med skjegget ditt, kom slik på skolen og Vel, nå som du er veteranalkoholiker så må du ihvertfall bli med på flere fester fremover! Synd du ikke dro den helt ut med hu dama. Resten av gutta kunne jo alltids vente Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Hehe Stian, dette var interessant! Du så forresten bad ut med skjegget ditt, kom slik på skolen og Vel, nå som du er veteranalkoholiker så må du ihvertfall bli med på flere fester fremover! Synd du ikke dro den helt ut med hu dama. Resten av gutta kunne jo alltids vente Hey, tomas. Long time no see. Har nok raket skjegget for en stund siden gitt... Angrer litt på at jeg ikke dro den helt ut med dama ja, men jaja gjort er gjort. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hehe Stian, dette var interessant! Du så forresten bad ut med skjegget ditt, kom slik på skolen og Vel, nå som du er veteranalkoholiker så må du ihvertfall bli med på flere fester fremover! Synd du ikke dro den helt ut med hu dama. Resten av gutta kunne jo alltids vente Hey, tomas. Long time no see. Har nok raket skjegget for en stund siden gitt... Angrer litt på at jeg ikke dro den helt ut med dama ja, men jaja gjort er gjort. Det var ditt livs sjanse! Hehe, neida litt vennlig forum-erting er ikke til å forrakte. Men du er pent nødt til å svare på msn! Aj vanna hiir søm døøørti ditæjls mæn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå