Xvani Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hei! Har så langt tatt backup av: - Musikk - Dokumenter - Prøver å ta backup av mail... Bruker Opera, noen som vet hvordan? - Nettverksdrivere - MSN logg - Opera presets - Opera bookmarks - Opera kontakter (adressebok) Hva mer? Endret 1. juli 2005 av Xvani Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mine dokumenter Favoritter-mappen Savegames fra spill Presets fra programmer Maps, mods, etc fra spill Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Har 3 partisjoner og få spill, så det er ikke ett problem. Kan heller ikke komme på noen presets som er kompliserte Favoritter ja, DEN MÅ JEG HA Skulle vel hatt ALT som har med Opera å gjøre over på ny format... Noen som vet hvordan? Edit: MSN loggen oxo ja - jeg oppdaterer fortløpende første post jeg Edit2: Fant en export bookmarks, og en export contacts i Opera, men altså ingen export mail... Hva i svarte.... Endret 1. juli 2005 av Xvani Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er mange spill som krever at registryinnstillinger for å kunne starte opp. Jeg har backupet registrysettings for diverse spill (i en .reg-fil) slik at jeg slipper å måtte installere de på nytt ved en format. På den måten blir savegames og diverse innstillinger også lagret. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Det er mange spill som krever at registryinnstillinger for å kunne starte opp. Jeg har backupet registrysettings for diverse spill (i en .reg-fil) slik at jeg slipper å måtte installere de på nytt ved en format. På den måten blir savegames og diverse innstillinger også lagret. Det er faktisk bare to spill jeg gidder å ta vare på, trodde jeg MÅTTE reinstallere jeg... Så du går inn i regedit, søker etter spillet og så exporterer mappen? (branchen) Vil ikke drite meg ut på dette Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hvor finner jeg MSN loggen???? Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvis du har kjøpt musikk eller andre mediafiler over nettet, så har du sannsynligvis fått noen digitale sertifikater til Windows Media Player. Det holder ikke å kopiere disse - de må eksporteres fra WMP og deretter importeres igjen etter formateringen. Ellers mister du muligheten til å spille av filene. DRM-stuff, altså... Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er mange spill som krever at registryinnstillinger for å kunne starte opp. Jeg har backupet registrysettings for diverse spill (i en .reg-fil) slik at jeg slipper å måtte installere de på nytt ved en format. På den måten blir savegames og diverse innstillinger også lagret. Det er faktisk bare to spill jeg gidder å ta vare på, trodde jeg MÅTTE reinstallere jeg... Så du går inn i regedit, søker etter spillet og så exporterer mappen? (branchen) Vil ikke drite meg ut på dette Ja, det stemmer. Det er ganske lett å gjøre, selv med den standard register-editoren i windows. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvis du har kjøpt musikk eller andre mediafiler over nettet, så har du sannsynligvis fått noen digitale sertifikater til Windows Media Player. Det holder ikke å kopiere disse - de må eksporteres fra WMP og deretter importeres igjen etter formateringen. Ellers mister du muligheten til å spille av filene. DRM-stuff, altså... Herregud så latterlig... Jammen bra jeg får kjøpt all musikken min gratis En i familien jobber i Virgin Digital Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå