Gå til innhold

Skal formattere, hva har jeg glemt å ta backup av?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har så langt tatt backup av:

- Musikk

- Dokumenter

- Prøver å ta backup av mail... Bruker Opera, noen som vet hvordan?

- Nettverksdrivere

- MSN logg

- Opera presets

- Opera bookmarks

- Opera kontakter (adressebok)

Hva mer?

Endret av Xvani
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 3 partisjoner og få spill, så det er ikke ett problem. Kan heller ikke komme på noen presets som er kompliserte :)

Favoritter ja, DEN MÅ JEG HA :)

Skulle vel hatt ALT som har med Opera å gjøre over på ny format... Noen som vet hvordan?

Edit: MSN loggen oxo ja :D - jeg oppdaterer fortløpende første post jeg :)

Edit2: Fant en export bookmarks, og en export contacts i Opera, men altså ingen export mail... Hva i svarte....

Endret av Xvani
Lenke til kommentar

Det er mange spill som krever at registryinnstillinger for å kunne starte opp. Jeg har backupet registrysettings for diverse spill (i en .reg-fil) slik at jeg slipper å måtte installere de på nytt ved en format. På den måten blir savegames og diverse innstillinger også lagret.

Lenke til kommentar
Det er mange spill som krever at registryinnstillinger for å kunne starte opp. Jeg har backupet registrysettings for diverse spill (i en .reg-fil) slik at jeg slipper å måtte installere de på nytt ved en format. På den måten blir savegames og diverse innstillinger også lagret.

Det er faktisk bare to spill jeg gidder å ta vare på, trodde jeg MÅTTE reinstallere jeg...

Så du går inn i regedit, søker etter spillet og så exporterer mappen? (branchen)

Vil ikke drite meg ut på dette :)

Lenke til kommentar

Hvis du har kjøpt musikk eller andre mediafiler over nettet, så har du sannsynligvis fått noen digitale sertifikater til Windows Media Player. Det holder ikke å kopiere disse - de må eksporteres fra WMP og deretter importeres igjen etter formateringen. Ellers mister du muligheten til å spille av filene.

DRM-stuff, altså... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er faktisk bare to spill jeg gidder å ta vare på, trodde jeg MÅTTE reinstallere jeg...

Så du går inn i regedit, søker etter spillet og så exporterer mappen? (branchen)

Vil ikke drite meg ut på dette :)

Ja, det stemmer. Det er ganske lett å gjøre, selv med den standard register-editoren i windows.

Lenke til kommentar
Hvis du har kjøpt musikk eller andre mediafiler over nettet, så har du sannsynligvis fått noen digitale sertifikater til Windows Media Player. Det holder ikke å kopiere disse - de må eksporteres fra WMP og deretter importeres igjen etter formateringen. Ellers mister du muligheten til å spille av filene.

DRM-stuff, altså... :thumbdown:

Herregud så latterlig... Jammen bra jeg får kjøpt all musikken min gratis :D En i familien jobber i Virgin Digital :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...