Gå til innhold

Youth Pictures Of Florence Henderson - Anyone?

Dimitrij

Anbefalte innlegg

Har hørt mange lovord om plata; Unnoticable In A Tiny Town, Invisible In The City av gruppa Youth Pictures Of Florence Henderson.

Noen som har kjøpt plata eller fått hørt no på den? Vurderer å kjøpe siden jeg er storfan av Mogwai og Sigur Rós, men er alltid skeptisk til å kjøpe uhørte plater.

Panorama anmeldelse

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det er trygt å kjøpe den når du liker mogwai og sigur rós ja. Har bare hørt et par låter fra albumet, men de jeg har hørt syns jeg er bra.

Du kan høre tre låter av dem på NRK Urørt.

Har planer om å kjøpe albumet på Storåsfestivalen, gleder meg til å se dem live.

Lenke til kommentar

Har hørt igjennom plata et par tre ganger nå, og den blir finere og finere synes jeg.

Man bør vel egentlig ha det litt rolig i rundt seg for å få maskimal nytelse av skiva.

Man kan dra paraleller til ulike band, og Sigur Rós er intet dumt valg. Det lurer seg også referanser til Boards of Canada inni der en plass :love:

Håper på en finfin live opplevelse på Storås, etter at jeg fikk en åpenbaring i fjor på Tuna Laguna konserten.

En annen knallskive i samme bås som må høres:

"Tuna Laguna - It's a fudge" http://www.tunalaguna.com/ :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg fikk plata som lønn for å kode en hjemmeside for en kompis. Hehe. Jeg syns den er bra, men den er jo veldig lik all mulig annen postrock. Ok, ikke all mulig, men de finner ikke akkurat opp kruttet. Eller hjulet. Men for all del, pent å høre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...