JimmyQ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Har nettopp kjøp meg en Ibook 12" og prøver å koble meg opp med mail. Jeg prøver å opprette ebn mail konto men sliter litt. Til opplysning er har jeg en hotmailm og en gmail adresse. Mitt første spørsmål er hva slags kontotype jeg skal benytte meg av: POP, IMAP, Exchange eller .Mac???? I neste skritt skal jeg oppgi innkommende e-post tjener..Her stoppet det også opp for meg:-)..I eksempelet står det : mail.eksempel.no... Hvis mailadressen min var [email protected] eller [email protected], hva skal jeg skrive inn her??? Har prøvd mange ulike alternativer men får det ikke til... Ellers hvis noen har noen andre tips tar jeg de gladelig i mot.. Takk #Emnefelt redigert, prøv å ikke bruk store bokstaver neste gang# Endret 17. juli 2005 av macfjott Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 http://www.macosxhints.com/article.php?sto...041110192454841 Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Feilpostet, flyttes til Programvare -Mac Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Du burde endre topic, store bokstaver er ikke bra. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Du burde endre topic, store bokstaver er ikke bra. Da var det gjort Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 IMAP fungerer utmerket hvis mail/domene-leverandøren din støtter det. Ellers, bruk POP. Hva tjener-navnet er, må du spørre din mail/domene-leverandør om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå