luringen54 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) har netopp kjøpt meg 2 stk dali 710 er de bra ? #Topic endret av moderator# Endret 11. juli 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 du har nettop kjøpt dem, test dem sjøl da vel. ellers hadde det kansje vert en fordel å spørre før du kjøper og ikke etter Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) du har nettop kjøpt dem, test dem sjøl da vel.ellers hadde det kansje vert en fordel å spørre før du kjøper og ikke etter Jeg synes det der var et særdeles dårlig svar til en ny forumbruker. Torkil H: Daliene du har kjøpt vet jeg ingenting om siden de er såpass gamle,men Dali har alltid lagd gode kvalitetshøyttalere. I følge spesifikasjonene på Dali 710,så ser det hvertfall bra ut. Hva har du betalt for de? Endret 2. juli 2005 av Morten K Lenke til kommentar
luringen54 Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg betalte 1800 kr på finn.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå