Skurk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg har PC X800XT ViVo.. hvordan funker video inn? jeg får jo pc på tv'n.. men kan jeg få tv'n på pc'n også? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er en vanlig videoinngang der du kan ta inn video fra eksterne kilder via kompositt eller s-video. Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) ta inn tv å da eller? hvilke program brukes til sånt? Endret 1. juli 2005 av Skurk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 ViVo har i utgangspunktet ikke noe med TV å gjøre, for å se på TV trenger du en TV-tuner. Videoinngangen på skjermkortet kan sammenlignes med en videoinngang på en TV (s-video/scart etc). Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) ok.. så da kan jeg koble f.eks. kamera eller dvd-spiller inn på pc'n eller no.. hvilke program trengs? Endret 1. juli 2005 av Skurk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Du kan bruke ATI Multimedia Center. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Lurt på dette og. Til nVidia da? -Jar Lenke til kommentar
fudimeister_ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Fins mange forskjellige programmer bruker selv pinnacle studio 9 , men også win dvd creator er en mulighet. Begge programmene koster da noen hundrelapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå