Micro80 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Heisann!!! Jeg lurte på forskjellen mellom AMD Opteron og Intel XEON. Jeg har kommet over en AMD Opteron processor med navn: OSP250FAA5BL Etter det jeg finner ut er det en LINK Det er nr. 2 ovenefra. Hvordan er denne mot XEON Jeg skjønner ikke akkurat den Hastigheten AMD driver med kontra INTEL sin versjon. Håper noen der ute kan hjelpe meg. Endret 1. juli 2005 av Micro80 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei. Hva skal maskinen brukes til? Du vet at dette er Hardbarka Server cpuer som koster sin pris Les denne: Test Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Men hvordan er det med Hastigheten som INTEL og AMD driver med. Den skal være en ISA server +++ Jeg har ellers sett på XEON 3 GHz. Så derfor lurer jeg på hva hastigheten denne AMD CPU'en og INTEL sine CPU'er er. Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Noen her inne som veit hva hastigheten er for AMD og Intel sine prosessorer. Tenkte å samenligne mot den prosseoren jeg har AMD Opteron 250 mot Intel Xeon. Håper noen der ute kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå