b-real Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva mener du med dette? Jeg snakker om store endringer, ikke små, dette burde du skjønne. Hvis ikke admins vil lage en voite, bør de i allefall lage det når det kommer inn masse klager ol. Masse klager? Er du klar over at mesteparten kom å takket meg da jeg tok forrige raidet her i OT-baren? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Vi har hatt et diskusjon om bytte fra søppel til Ot-Baren. At du ikke var her og du ikke ville ha byttet om noe på dette er ikke admins sin feil. Og at du vil ha andre regler en det som er på forumet...vel, vi har de reglene som er her nå og vil du ikke følge de så kan du egentlig bare forlate. Jeg føler reglene og jeg respekterer dem B-real. Jeg gjorde det kanskje ikke før, men det siste året har jeg ikke fått noen % warning ol. Jeg ville bare ha igang en diskusjon, jeg ville ikke at du skulle bli fornærmet eller ta deg nær av det... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hva mener du med dette? Jeg snakker om store endringer, ikke små, dette burde du skjønne. Hvis ikke admins vil lage en voite, bør de i allefall lage det når det kommer inn masse klager ol. Masse klager? Er du klar over at mesteparten kom å takket meg da jeg tok forrige raidet her i OT-baren? Så du hevder at det var flere "takkforatdureddetossfrasøppelposter" enn "hvorfor stenger du alle postene tråder?" Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Du syns det var kvalitetstråder? "Hvor høy er du?" "Hvilken sko-størrelse bruker du?" osv. Elendighet lang vei. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 For meg selv betyr det ikke mye, i uka bruker jeg kanskje et par timer her. Poenget med min uttalelse var at jeg føler at noen administratorer gjør en del feilstengninger og at i fremtiden bør de kanskje lage en vote el. liknende før de gjør drastiske ting. Yeah, let's do that. Det kommer til å bli så oversiktlig og flott dersom man skal ha en poll for hver gang man skal stenge en tråd. For ikke å snakke om hvor koselig det blir med et forum der anarkiet blomster. Ja, la oss gjennomføre dette. Hva mener du med dette? Jeg snakker om store endringer, ikke små, dette burde du skjønne. Hvis ikke admins vil lage en voite, bør de i allefall lage det når det kommer inn masse klager ol. Hmm, hva mener jeg. Okay, scenario: En tråd skal stenges. Tråden er sterkt preget av fjortispreik àla "jeg fikk hår på tissen i dag, var dritfett" osv. Pga noen nye idiotiske regler må denne beslutningen opp til en anarkistisk avstemning. Hva skjer? Jo, alle fjortisene som henger i tråden stemmer selvsagt mot stenging, og tråden blir ikke stengt. Kall meg gjerne motstander av demokrati (noe jeg ikke er), men demokratiet passer ikke like godt over alt. Vi har forresten allerede eksempler på tråder som har blitt åpnet igjen etter normale protester. Good enough. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva mener du med dette? Jeg snakker om store endringer, ikke små, dette burde du skjønne. Hvis ikke admins vil lage en voite, bør de i allefall lage det når det kommer inn masse klager ol. Masse klager? Er du klar over at mesteparten kom å takket meg da jeg tok forrige raidet her i OT-baren? Så du hevder at det var flere "takkforatdureddetossfrasøppelposter" enn "hvorfor stenger du alle postene tråder?" Så er det flere henvendelser som er mulig en bare å poste en ny thread hver gang man er uenig med noe, PM/MSN/IRC som også er mulig... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva mener du med dette? Jeg snakker om store endringer, ikke små, dette burde du skjønne. Hvis ikke admins vil lage en voite, bør de i allefall lage det når det kommer inn masse klager ol. Masse klager? Er du klar over at mesteparten kom å takket meg da jeg tok forrige raidet her i OT-baren? Så du hevder at det var flere "takkforatdureddetossfrasøppelposter" enn "hvorfor stenger du alle postene tråder?" Jeg kan forresten bekrefte at det B|Real sier medfører riktighet. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Så du har skjekket innboksen hans? Hva med å bla tilbake og se de stengte trådene, der får en ett annen inntrykk. Jeg snakker ikke om tråder som jegharpenis, jeg snakker om tråder som faktisk er morsomme uten å være fj0rtizz... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 vel, man får beskjeder gjennom tråder og. For eksempel SO3\SO4. Og, ja, det stemmer det han sier. Uansett, jeg synes "ondeste du har gjort"-tråden var litt morsom, og ikke behøvde å bli stengt. Det er slike tråder jeg ser på som det morsomme med Søppel\OT-Baren. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva mener du med dette? Jeg snakker om store endringer, ikke små, dette burde du skjønne. Hvis ikke admins vil lage en voite, bør de i allefall lage det når det kommer inn masse klager ol. Masse klager? Er du klar over at mesteparten kom å takket meg da jeg tok forrige raidet her i OT-baren? Det er nok fordi at de som mente noe annet ikke turte å si noe... Moderatorer er skumle Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Så du har skjekket innboksen hans? Hva med å bla tilbake og se de stengte trådene, der får en ett annen inntrykk. Jeg snakker ikke om tråder som jegharpenis, jeg snakker om tråder som faktisk er morsomme uten å være fj0rtizz... Nei, men siden han sa det i en totalt annen sammenheng tidligere, så velger jeg å tro på ham. b-real er ikke gutten som farer med kløvet tunge. I alle fall ikke hele tiden. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Min mening er egentlig det jeg sa i "Min konklusjon om forumet"-tråden. (Om jeg er kvalifisert til å uttale meg, siden du ville ha svar fra "eks-søppelfolk") Jeg syns raidet til B|Real var på sin plass. Akkurat da var det mange dårlige tråder. Men jeg liker også noen av trådene som blir stengt. "Moralstenging" syns jeg blir litt drøyt av og til, for eksempel i "hva er det ondeste du har gjort". Men på den annen side må den jo egentlig stenges hvis noen brukere skriver ting som kan gå ut over seg selv eller andre.. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg er enig med deg på mange punkter, en haug tråder hørte ikke hjemme på dette forumet. Men det er mange tråder jeg også føler moderatorene er for strenge på... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Unnskyld meg, men vil mange av dere virkelig slippe drittungene helt løse her inne? Har vi ikke mer enn nok drittråder allerede? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Unnskyld meg, men vil mange av dere virkelig slippe drittungene helt løse her inne? Har vi ikke mer enn nok drittråder allerede? Greia er vel litt mer det at man slipper drittungene løs, men så legaliserer kollektiv mobbing og verbal skambanking av krypa. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg stemmer for at vi kaster ut alle sytepavene, så de forstår at det ikke er en rettighet å være her. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jihadinmymind: Slutt å whine. Forumet har regler, de har du godkjent. Blant reglene du har godkjent finner vi følgende: #15: Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til moderatoren eller forumstyret pr. e-post.Nå, du burde skjønne at tråder som nærmest oppfordrer til å oppføre seg dårlig mot andre stenges.Forøvrig ønsket man ved endringen fra søppel til OT-baren å vise at kategorien ikke er et sted hvor man kan poste hva man vil. Man ønsker en viss standard over trådene. Har du problemer med å skjønne dette er ikke forumet et sted du MÅ være. Det er som nevnt flere ganger nå ikke en rettighet, men et privilegium. Til syvende og sist må vi faktisk bøye oss etter det forumstyret mener. De MÅ ikke høre på brukerene. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Klaging på trådstenging skal gjøres til mod ELLER til forumstyret og IKKE i egne tråder, og siden denne tråden kun inneholder det blir den....stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg