Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Den første skuffelsen på hw.no i år var at Søppel ble gjort om til OT-Baren. Synes dette var dumt med tanke på at vi var fornøyde med søppel, og ekstra dumt med tanke på at det ble gjort uten noen som helt form for demokratisk samspill mellom forumbrukere og admins. Tenk hvis du hadde våknet opp og noen plutselig hadde bestemt at du skulle få et nytt navn, uten din godkjennelse i det heletatt. Da hadde du blitt provosert eller? Etter at jeg hadde tenkt på saken, fant jeg ut at et navnebytte ikke betydde så mye alikevel. Det samme innholdet og de samme meningene kom jo til å fortsatt være der, men det var her jeg tok feil... Plutselig begynte administartorer å stenge tråder, ikke rasistise og fæle tråder, men de helt vanlige trådene vi pelide å kose oss med i søppel. Ta feks. Den store hevn-tråden som et eksempel. Her ble tråden stengt fordi admin mente at slik ikke passer, dette mener jeg er helt feil og uakseptabelt! Det samme med denne tråden Hva er det ondeste du har gjort?. Denne tråden var ikke over kanten på noen som helst måte, men siden admin (moralens-vokter) mente at den var grusom og at den kunne påvirke ble den stengt. Dette er ikke det eneste tilfellet, i en periode nå har minst 10% av alle postede poster blitt stengt... Jeg vil nå høre dere ex-søppels forumbrukeres mening om denne saken? Hvem er det som har rett? admins? eller jeg? Grunnen til at denne posten ble postet her, er fordi dette ikke er en tilbakemelding til administratorer, dette er en post for å høre folks meninger. Hvis dere mener dette er feil, vennligst ikke steng den selv om dere føler dere truet, flytt den er dere snille. På forhånd... Mvh. Jihadinmymind RIP Søppel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Enig med de stengte trådene. Er de som er morsomme. Vi må stenge mange tråder i film\tv-forumet om vi er redde for at svake sjeler skal bli påvirket. Og noen i musikk, f.eks der det postes lyrics. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Søppel er ikke søppel lengre. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Har vært her relativt lenge, og har observert stor utvikling. Dessverre mest negativ utvikling, men også noe positivt. Det negative er at forumet overfalles av pubertale fjortiser, med meningsløse, egenkomponerte emner de starter tråder om. Dette er ikke kvalitetssøppel! En annen ting er at kategorien skiftet navn, hva faen var galt med søppel? Det positive er at moderatorene har begynt å ta oppgaven sin på alvor, og derfor nå stenger mange av de nevnte håpløse trådene. Ingen sympati fra denne kanten med andre ord. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Husk at forumet (og Internett generelt) ikke er en rettighet, men et tilbud. Du kan bli fratatt tilbudet, og dette er du nødt til å respektere. Tenk derfor alltid godt over hva du skriver, slik at du er sikker på at det ikke bryter med retningslinjene, og ellers med god folkeskikk. Jeg må le av enkelte folk nå som klager når jeg klager over at Søppel ikke var søppel lengere... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Dette forumet betyr mye for mange, skjønner du ikke det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Dette forumet betyr mye for mange, skjønner du ikke det? Nei jeg er inkompetent grønnsak og skjønner ingenting jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tror B|Real er helt enig i det. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Dette forumet betyr mye for mange, skjønner du ikke det? Hvis det betyr så enormt mye vil jeg råde deg til å prøve å gjøre det mer ubetydelig. Det er ikke mye sunt å ha det slik at et forum betyr veldig mye. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan ikke moderatorene sette opp ny poll? OT-baren eller Søppel? Søppel for teh win Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) For meg selv betyr det ikke mye, i uka bruker jeg kanskje et par timer her. Poenget med min uttalelse var at jeg føler at noen administratorer gjør en del feilstengninger og at i fremtiden bør de kanskje lage en vote el. liknende før de gjør drastiske ting. Ikke si at jeg er den eneste som mener dette siden det poppet opp ca 50 poster etter stegningen hvor folk klagde... de ble ikke hørt... Enig med deg fuzzy, we want vote! Endret 1. juli 2005 av Jihadinmymind Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det var jo en poll tror jeg. Men husker ikke hvordan det var. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det var også en pussig ting å klage på. For å hive litt bensin på bålet: CAREBOX --> [] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 For meg selv betyr det ikke mye, i uka bruker jeg kanskje et par timer her. Poenget med min uttalelse var at jeg føler at noen administratorer gjør en del feilstengninger og at i fremtiden bør de kanskje lage en vote el. liknende før de gjør drastiske ting. Ikke si at jeg er den eneste som mener dette siden det poppet opp ca 50 poster etter stegningen hvor folk klagde... de ble ikke hørt... Vel, at du ikke liker at slike og slike threads ble stengt får være til deg. Vi følger reglene til de som eier forumet og når de sier nok er nok, så er det nok og da tar man reglene av det. Hvis du ikke vil følge reglene PAIN så kan du bare la være å bruke det. Forumet er ikke en rettighet, det er et privilegie. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Denne diskusjonen går ikke bare hovesakelig ut på at det ble byttet navn. Hovedpoenget mitt er at søppel bør bli mer fritt (færre stegninger, reguleringer osv) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg savner noen av "Søppel"-trådene ja... Er egentlig ganske enig med trådstarter.. R.I.P Søppel Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 For meg selv betyr det ikke mye, i uka bruker jeg kanskje et par timer her. Poenget med min uttalelse var at jeg føler at noen administratorer gjør en del feilstengninger og at i fremtiden bør de kanskje lage en vote el. liknende før de gjør drastiske ting. Yeah, let's do that. Det kommer til å bli så oversiktlig og flott dersom man skal ha en poll for hver gang man skal stenge en tråd. For ikke å snakke om hvor koselig det blir med et forum der anarkiet blomster. Ja, la oss gjennomføre dette. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Vel, at du ikke liker at slike og slike threads ble stengt får være til deg. Vi følger reglene til de som eier forumet og når de sier nok er nok, så er det nok og da tar man reglene av det. Nesten ingen av trådene bryter noen regler, det er den adminen som er pålogget som mener den er teit, søppel, barnslig osv. Det er også dumt å stengte tråder å gi en begrunnelse med at tråden var teit slik som en admin gjorde i hva er det ondeste du har gjort tråden... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vi har hatt et diskusjon om bytte fra søppel til Ot-Baren. At du ikke var her og du ikke ville ha byttet om noe på dette er ikke admins sin feil. Og at du vil ha andre regler en det som er på forumet...vel, vi har de reglene som er her nå og vil du ikke følge de så kan du egentlig bare forlate. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 For meg selv betyr det ikke mye, i uka bruker jeg kanskje et par timer her. Poenget med min uttalelse var at jeg føler at noen administratorer gjør en del feilstengninger og at i fremtiden bør de kanskje lage en vote el. liknende før de gjør drastiske ting. Yeah, let's do that. Det kommer til å bli så oversiktlig og flott dersom man skal ha en poll for hver gang man skal stenge en tråd. For ikke å snakke om hvor koselig det blir med et forum der anarkiet blomster. Ja, la oss gjennomføre dette. Hva mener du med dette? Jeg snakker om store endringer, ikke små, dette burde du skjønne. Hvis ikke admins vil lage en voite, bør de i allefall lage det når det kommer inn masse klager ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg