Onyx Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hey! Er det noen som har prøvd den nye Catalyst-driveren fra ATI på bærbar? Da tenker jeg på den vanlige driveren, slik at man trenger Driver Heaven's Modder Tool for å konvertere noen filer. Skjønner dere hva jeg mener?? Fordi jeg har prøvd å innstalere den nye Catalys-driveren som er lagd for bærbare, men den blir ikke innstalert.... Dette skjønner jeg ikke. Driveren er lagd for ATI X700 Mobility og ATI X800 Mobility, og jeg har X700 på min bærbar. Det burde da gå ann... Er det noen som har fått til den bærbare driveren til å virke? Eventuelt prøvd å innstalere den driveren for de stasjonære PC'ene (Med den Modde Toole'en)?? Takk for svar... PS: Driver nr. 5.6 forresten. Endret 1. juli 2005 av onyX Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Omegadrivers kommer snart med sin versjon av Catalyst 5.6 (de kommer ikke med 5.5 versjon), som fungerer uten videre med alle Mobility Radeon. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Omegadrivers kommer snart med sin versjon av Catalyst 5.6 (de kommer ikke med 5.5 versjon), som fungerer uten videre med alle Mobility Radeon. den har vel alerede kommet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå