akristina92 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Sommeren er her, pollen begynner å blomstre, varmen stiger, og det bygger seg opp til et rent helvete! Som oftest blir jeg sittende inne om sommeren - med ganske lite å gjøre på siden varmen tar overhånd om datamaskinen. Jeg kan heller ikke gå ut, for da griper pollenallergien til! Eneste plassen jeg kan være er inne, eller ved sjøen. Siden jeg ikke er så glad i å bade, og vi heller ikke har båt blir ikke problemet noe bedre. Hva skal jeg egentlig finne på? Skal ta en allergisprøyte på mandag - håper det funker. Har vell gått på sikkert 4-5 forskjellig allergitabeletter, ingen har virka noe særlig. Noen andre som har det som meg? Ned med sommeren! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Flytt til sentrum av en by... Asfalt og betong Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg nyser ofte så det ligger tett med snørr på frontruta når jeg kjører. Våkner også alltid med tett nese. Men ellers er jeg ikke spesielt plaget med allergi. Flytt til kysten? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg nyser ofte så det ligger tett med snørr på frontruta når jeg kjører. Unnskyld, men... LOL. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kanskje OT, men det ahr noe med sommerTIDER og gjøre, så når sal vi stille klokka? og hvordan blir det, skal den frem eller tilbake nå Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Man skal alltid stille klokken "mot sommeren".. Så når den skal stilles i høst en gang så skal den stilles tilbake Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Så vi får en time mindre nå på sommer'n da.. Men ja, sommeren byr bare på dumme ting.. Bortsett ifra Gatebil-treffene da Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 kom til røros. her er det frisk fjelluft Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 huff ikke finn på å flytt til kysten med allergi, har selv allergi og jeg er glad jeg bor ca 700 moh.. Med en gang jeg drar til besteforeldrene mine (de bor ved kysten) så blir trynet opphovna, øyne røde, tett nese, nyser hele tiden Glad jeg bor der det er frisk fjell luft Kjenner litt allergi her og men det er ikke mye Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Bor selv med kysten, og plages veldig mye av alergien. Men er bare å ta en liten tablett til dagen, så plages jeg ikke mer. Endret 1. juli 2005 av Stealth- Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Veeeldig OT, men Lolminator, hvor har du fått tak i den fete puppe-musematta di? fant bilde på hjemmesida di.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hele nabohuset er en snørrklynge. Alle der er pollenallergiske, og går med solbriller og skjerf konstant. ^^ Mammuten, ta sånt på PM ffs. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kvifor likar du ikkje å bade? (Om du vil fortelle meg det) Skaff deg "dykkarmaske" og snorkel, mykje betre å bade med dykkarmaske. Og eg har sjølv pollenallergi, og eg tykkjer Zyrtec verkar. Men eg er for stolt til å ta dei stygge små tablettane, slik at eg går rundt og nys som ein øh..gal? og augene mine er raude. Andre ting du kan gjere på er vel å vere saman med venner å finne på noko dill, lese bøker, leige filmar eller sjå seriar (Lost anbefalast). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 husker før når jeg ble pollen allergisk og begynte med Zyrtec så sovna jeg på skolen stortsett hver dag rundt 12 tida. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 husker før når jeg ble pollen allergisk og begynte med Zyrtec så sovna jeg på skolen stortsett hver dag rundt 12 tida. Ahah, sikker på at det var Zyrtec som gjorde det? Sjølv hadde eg ingen biverknadar av Zyrtec. Fungerte raskt og smertefritt (små tablettar). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Var hos legen, fikk vite at jeg var allergisk mot allergipillene min Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg er født uten signifikante genetiske defekter, sommeren er helt ok, litt lyst midt på dagen, ellers hyggelig å kunne gå uten sko og jakke. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 husker før når jeg ble pollen allergisk og begynte med Zyrtec så sovna jeg på skolen stortsett hver dag rundt 12 tida. Ahah, sikker på at det var Zyrtec som gjorde det? Sjølv hadde eg ingen biverknadar av Zyrtec. Fungerte raskt og smertefritt (små tablettar). heh ja faktisk for det begynte med en gang jeg begynte på de pillene.. men det ga seg etterhvert da sikkert fordi jeg ble vant til dem.. nå bruker jeg noen som heter aerius og de merker jeg ingenting av. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ENIG ! Vil ha kulde *Åpne opp vinduet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå