Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sommertider - Å huffameg!

Anbefalte innlegg

Sommeren er her, pollen begynner å blomstre, varmen stiger, og det bygger seg opp til et rent helvete! Som oftest blir jeg sittende inne om sommeren - med ganske lite å gjøre på siden varmen tar overhånd om datamaskinen. Jeg kan heller ikke gå ut, for da griper pollenallergien til! Eneste plassen jeg kan være er inne, eller ved sjøen. Siden jeg ikke er så glad i å bade, og vi heller ikke har båt blir ikke problemet noe bedre.

Hva skal jeg egentlig finne på? Skal ta en allergisprøyte på mandag - håper det funker. Har vell gått på sikkert 4-5 forskjellig allergitabeletter, ingen har virka noe særlig.

Noen andre som har det som meg? :no:

Ned med sommeren! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff ikke finn på å flytt til kysten med allergi, har selv allergi og jeg er glad jeg bor ca 700 moh.. Med en gang jeg drar til besteforeldrene mine (de bor ved kysten) så blir trynet opphovna, øyne røde, tett nese, nyser hele tiden :( Glad jeg bor der det er frisk fjell luft :) Kjenner litt allergi her og men det er ikke mye

Lenke til kommentar

Kvifor likar du ikkje å bade? (Om du vil fortelle meg det) :tease:

Skaff deg "dykkarmaske" og snorkel, mykje betre å bade med dykkarmaske.

Og eg har sjølv pollenallergi, og eg tykkjer Zyrtec verkar. Men eg er for stolt til å ta dei stygge små tablettane, slik at eg går rundt og nys som ein øh..gal? og augene mine er raude. :no:

Andre ting du kan gjere på er vel å vere saman med venner å finne på noko dill,

lese bøker, leige filmar eller sjå seriar (Lost anbefalast).

Lenke til kommentar
husker før når jeg ble pollen allergisk og begynte med Zyrtec så sovna jeg på skolen stortsett hver dag rundt 12 tida.

Ahah, sikker på at det var Zyrtec som gjorde det? :p

Sjølv hadde eg ingen biverknadar av Zyrtec. Fungerte raskt og smertefritt (små tablettar).

Lenke til kommentar
husker før når jeg ble pollen allergisk og begynte med Zyrtec så sovna jeg på skolen stortsett hver dag rundt 12 tida.

Ahah, sikker på at det var Zyrtec som gjorde det? :p

Sjølv hadde eg ingen biverknadar av Zyrtec. Fungerte raskt og smertefritt (små tablettar).

heh :p ja faktisk for det begynte med en gang jeg begynte på de pillene.. ;) men det ga seg etterhvert da sikkert fordi jeg ble vant til dem.. nå bruker jeg noen som heter aerius og de merker jeg ingenting av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...