Ksungam Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 BILDE Før når jeg skulle ha en tekst i vegas og jeg la på en slik kom det opp et vindu hvor du kunne velge tekststørrelse, plassering etc... Men her om dagen skjedde det plutselig noe rart, og den ruta som er på bildet kom opp i stedet! Noen som vet hvordan jeg kan få fiksa det? Takk Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Ingen som vil hjelpe stakkars meg da? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Bilde virker ikke.. Funka hos meg... Men prøv den her da Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Skal ikke "frame" ijafall stå på: 720*576 ? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Skal ikke "frame" ijafall stå på: 720*576 ? Vet ikke... Men det har vel ikke noe med teksten å gjøre? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Klarer ikke å gjenskape det samme her på Vegas 6 ihvertfall. Har du prøvd å trykke på plugin knappen, den midterste av de tre oppe i høyre hjørne? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Klarer ikke å gjenskape det samme her på Vegas 6 ihvertfall. Har du prøvd å trykke på plugin knappen, den midterste av de tre oppe i høyre hjørne? Det funka ikke Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 lol, fikk fiksa det. måtte bare "dra" den ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå