Anders Voldsund Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hei familia har tenkt til å kjøpe seg ny tv og vi vurdera denne LCD tven frå komplett. Det er en Videoseven tv. 30" og veldig billig. Men er den verd prisen eller er ikkje den noke å satse på. Vil helst ikkje gå opp noke særleg i pris. Eg vil helst kjøpe denne men mamma og pappa vil heller køpe en ikkje LCD tv frå en butikk som elkjøp eller noke frå en butikk i nærheta fordi dei ikkje har så stor tru på å kjøpe frå internett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308949&cks=PLC Endret 1. juli 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vel per dags dato så selger både elkjøp, siba, expett osv LCD TV`er og en håndfull vanlige bilderørs TV`er. Så hvis foreldrene dine har lyst å handle på elkjøp så vil de nok havne med en LCD TV uansett. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Men veit dokke om denne LCD tven er noke å satse på? Den er så billig at du kan begynde å lure på om den egentlig ikkje er så bra. Og foreldra mine vil vel egentlig ha vanlig tv på elkjøp fordi LCD er dyrare. Og i og med at denne er så billig er den nesten like billig som bilderørs tvane og kan då bli eit alternativ. Endret 1. juli 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Mitt råd til deg er at når foreldrene dine først skal satse på en LCD TV så burde de satse på en HD-REdy LCD TV de finner du i 10k, 15k og oppover prisklassen. I følge det jeg ser (den linken du oppgav) så ser det ut til at denne TV`en er HD-Redy(er ikke helt sikker) og de to brukere som har kjøpt seg TV`en skriver at de er fornøyde med den. Endret 2. juli 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Så då er sikkert denne tven grei nok da. Foreldra mine vil vel egentlig ikkje opp i 10 tusen klassa da. Men er den bra nok til å koble den til en data? Og kvifor er den egentlig så billig når det er en 30" LCD tv og alle dei andre LCD-tvane på f.eks elkjøp kosta over 10 tusen uansett dei er mindre enn 30"? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Og kvifor er den egentlig så billig når det er en 30" LCD tv og alle dei andre LCD-tvane på f.eks elkjøp kosta over 10 tusen uansett dei er mindre enn 30"? Vet ikke, men fordi det kanskje ikke er så bra LCD TV? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Ville noken av dokke kjøpt denne eller en vanlig tv da? Eller er en vanlig tv bedre enn denne LCD tven? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg ville IKKE kjøpt denne tv'en, fordi nå kommer HD-TV for fullt! Kjøper du denne tv'en som du hadde link til, kommer du til å angrer deg sterkt om et år. Grunnen til dette er at du ikke får sett på dvd-filmer, spille spill, og se på tv i HD-Kvalitet (Utrolig bra kvalitet). Det er derfor prisene på de gamle LCD tv'ene synker, fordi HD-Tv'ene kommer nå. Derfor råder jeg deg til å vente til du finner en tv hvor det står tydelig HDReady på og så kjøpe den. Selvom de koster litt mer enn de vanlige LCD-tvene, vil prisen også på HD-tvene synke noe kollosalt. Men det er jo du som bestemmer. Er bare et råd fra meg Lenke til kommentar
loggon Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvis Du eller dine bet. 7-8k nå så er det ikke mye investert! når det en gang blir redusert brukelighet har den en fremtid til f.eks som monitor pls/xboks sove roms tv/hytta ol. som ikke krever det som noen her vil hevde for å få klimaks. Har Du/dere 10 k kjøpes ViewPia 32" den er HDTV klar, man behøver ikke svi av ekstra for design/bruker vennlighet ol. hvis man ikke er klar over hva man går glipp av !. Du behøver jo ikke si alt til dine folks om Du skjønner. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Såg litt på LCD tvar. Betyr HD: High Definition skjerm? Og har dokke noken netshopar å anbefale som har ein del gode LCD-tvar og som er HD-ready? Endret 3. juli 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 ja: http://www.hardware.no/artikkel/8239 Når det gjelder den TV'n er den sikkert helt grei for dine foreldre. De fleste jeg kjenner er ikke sykelig opptatt av bilde. Jeg har venner som er det, men vi har dette som hobby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå