Elendil Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) I følge www.imdb.com -->> http://imdb.com/title/tt0467197/ så blir Max Payne til film. Som dere ser, ingen skodespelarar, manusforfattere eller regissører er foreløpig satt opp. Filmen vil vere ferdig ein gang i 2007. Kort fortalt: Max Payne handlar om ein politimann som kjem heim og finner si kone og datter brutalt myrdet. Han blir mistenkt i saken, og må samtidig som han er ute på hevntokt også gøyme seg for sine politikamerater. Eg er jo litt i tvil, men dette kan bli ein god film. Spelet passer utruleg godt som film, med tanke på spillets oppbygging og historie. God dose action. Matrix-lignende effektar, som blant anna bullet-time, og bruken av historiefortelling i tegneseriestil. Synspunkter? Endret 1. juli 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tror det kan kanskje bli bra. Bare ikke han Uwe (ett eller annet etternavn jeg ikke husker) fyren skal regisere så.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tjaa, MP har alltid minnet meg litt om Die Hard filmene syns jeg da. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 The Punsiher = Max Payne2k Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Tror det kan kanskje bli bra. Bare ikke han Uwe (ett eller annet etternavn jeg ikke husker) fyren skal regisere så.. Du tenker på Uwe Boll? Han er vel opptatt med FarCry tenker eg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tror det kan kanskje bli bra. Bare ikke han Uwe (ett eller annet etternavn jeg ikke husker) fyren skal regisere så.. Du tenker på Uwe Boll? Han er vel opptatt med FarCry tenker eg. Ja, men det hindrer vel ikke han i å ta et par prosjekter til da.. Far Cry (2006) (announced) Fear Effect (2006) (announced) Hunter: The Reckoning (2006) (announced) Night Claws (2005) (announced) Dungeon Siege (2006) (pre-production) Bloodrayne (2005) (post-production) Alone in the Dark (2005) House of the Dead (2003) ... aka House of the dead: Le jeu ne fait que commencer (Canada: French title) Heart of America (2003) Blackwoods (2002) Sanctimony (2000) 11 filmer på 5-6 år.. greier da alltids å presse inn en til? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Ja. Men vi håper ikkje på det. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Scott Faye skal være produseren, er det noen som har hørt om han? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvis denne filmen blir gjort slik Sin City ble gjort, så kommer denne filmen å slå rett hjem. Max Payne er skummelt likt Sin City, både i tegneserien og i filmen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Helt enig. Få Rodriguez til å regissere! Max Payne er som tatt rett ut fra Sin City. Edit: Det er jo åpenbart at MP er delvis modellert etter Frank Miller, bare se på tegneseriene i eneren. Endret 1. juli 2005 av tofagerl Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Language: Spanish Blir det en spansk film eller Men OT. Håper dette ikke blir en typisk spill til film klisje som de gjorde med Doom 3. Ser frem og gleder meg til den, men håper den holder seg til storyen til Max Payne spillet for den er bare ganske enkelt genial og passer faktisk i en film også. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Stussa også på den der Language: Spanish. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hørte noen rykter at kanskje quintin tarantino skulle regissere, men tror neppe det skjer. men hadde vært kult. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hørte noen rykter at kanskje quintin tarantino skulle regissere, men tror neppe det skjer. men hadde vært kult. Tviler på det.. Men det hadde vært utrolig kult! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 såklart blir dette bra. Max Payne har en veldig bra historie. Liker spillet og innholdet. Så jeg gleder meg Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) såklart blir dette bra. Max Payne har en veldig bra historie. Liker spillet og innholdet. Så jeg gleder meg Du aner ikke hva du snakker om, de aller fleste filmer basert på spill (og omvendt for den saks skyld) er helt ræva. Resident evil, Street Fighter og Mortal Kombat filmene, for å nevne noen. Jeg har ingen tro på denne prosessen. Endret 3. juli 2005 av Snaper Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Håper de klarer å lage en film som er verdig spillet... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Du aner ikke hva du snakker om, de aller fleste filmer basert på film (og omvendt fo den saks skyld) er helt ræva. Resident evil, Street Fighter og Mortal Kombat filmene, for å nevne noen. Jeg har ingen tro på denne prosessen. Hør på deg selv? Har Streetfighter, Resident Evil eller Mortal Kombat noen historie? Nooo, there you go. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Du aner ikke hva du snakker om, de aller fleste filmer basert på film (og omvendt fo den saks skyld) er helt ræva. Resident evil, Street Fighter og Mortal Kombat filmene, for å nevne noen. Jeg har ingen tro på denne prosessen. De aller fleste filmer basert på film? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Du aner ikke hva du snakker om, de aller fleste filmer basert på film (og omvendt fo den saks skyld) er helt ræva. Resident evil, Street Fighter og Mortal Kombat filmene, for å nevne noen. Jeg har ingen tro på denne prosessen. Hør på deg selv? Har Streetfighter, Resident Evil eller Mortal Kombat noen historie? Nooo, there you go. takk for støtten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå