enema Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 dette er slik det ser ut i f.eks. counter strike: source...(vedlegg). fps på 3 bilder per sekund ca, og vegger er gjennomsiktige... HL2, CS: 1.6 og CZ er akkurat like... er det mulig skjermkortet får for lite strøm? det er MSI GeForce 6800GT Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Har du prøvd med alternative drivere? Lenke til kommentar
enema Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 alle drivere er utprøvd, har gjort alt som supporteren har sagt, men jeg får fortsatt ikke noe svar, og det irriterer meg: er det mulig den får for lite strøm? Lenke til kommentar
ethnaque Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Den _kan_ være for lite strøm som er problemet, men hvor stor strømforsyning har du? Hva har du av annen maskinvare? Ikke lett å si om det er strøm som er problemet når jeg ikke vet noe om maskinen. Det kan også være en minnefeil, ødelagt kondensator, en ødelagt driverfil osv. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skjer dette i alle spill? (CS.S er ikke openGL) Sjekk også om kortet står skikkelig i. Lenke til kommentar
enema Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) cs er jo openGL-driver, det har jeg satt den til i 1.6, cz, og automatisk i source... jeg har faktisk et serverkabinett, AMD ATHLON 2.0Ghz 2800+, 512 MB RAM, MSI et eller annet Hovedkort (3 år gammelt, ca) og 300watt/230V/50Hz strømforsyning, og ja: alle spill edit: om kortet sitter ordentlig i? hmm, tror du ikke jeg har sjekket det 400 ganger? (unnskyld min aggressive tone, men jeg er trøtt) Endret 2. juli 2005 av enema Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Da ville jeg tippet på PSU'n din. 300 W er ikke mye om man har et par vifter, USB'er og sånt koblet på. Kunne prøvd å lånt en PSU av en kompis på 360/400W og sett om det hjalp. Lenke til kommentar
enema Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 en annen ting (som jeg glemte å si): dette hendte bare helt plutselig... jeg drev på i xp, så plutselig funka det ikke (nå bruker jeg w2kpro) Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hatt noen lignende problemer som deg. Eneste løsningen jeg fant var å reinstallere Windows. Oppdatering av drivere/DirecxX gav 0 resultat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå