Gå til innhold

Kjappest?: Bytte på garanti eller Angrefrist + ny


Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig bestemt meg for å returnere min s260 maskin og bestille en ny. Feilene er bare at to skruer foran ikke vil skrues inn i sporene sine, en død piksel midt på skjermen samt at touchpaden har begynt "å leve sitt eget liv". Vet ikke om det er grunner nok for å få ny på garantien. Men har enda tid til å benytte angrefristen, om de ikke mener maskinen er såpass lenge brukt at de ikke vil ta den i retur da.

Men hva tror dere er kjappest? Sende den inn med de tre klagene og få en ny maskin eller eksisterende maskin fikset, eller returnere denne og bestille en ny?

Samtidig lurer jeg på, om jeg går for retur + ny maskin, kan en P-m 1,6 reduserer strømforbruk merkbart fra 1,73 eller er det ikke merkbart i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...