akristina92 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hei. Hvilke våpen kan dere anbefale til en Warrior/Elem? EDIT: Som "Axe", "Hammer" osv. Endret 1. juli 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Alt etter hva du liker, Fex. runer til hammer er mye billigere enn til sword. Hammer har knockdown skils og har høy max. dmg. og er litt sein. (tror jeg da) Sword er kulere og kjappere med lavere dmg.http://img126.exs.cx/img126/7762/gw0070dl.jpg Endret 1. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Likte sverd ganske bra, men.. Rune? Hva er det fornoe? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vell.. Rune er noe som forbedrer characteren din. Du kan ha 5 runer pr. character. 1 pr. armor piece Foreksempel "superior vigor" er en av den dyreste atm. koster vel 50-60K minor vigor 30+hp major vigor 40+hp superior vigor 50+hp Du får alle runer i minor, major og superior. Minor swordmanship gir deg +1 i swordmanship Major swordmanship gir deg +2 i swordmanship men tar 50av helsa di. Superior swordmanship gir deg +3 i swordmanship men tar 75 av helsa di. Du har og så noe som heter absorbsion runes som absorberer damage som er bare for warrior, de tar ikke noe av helsa di heller. Minor er 17% eller noe Major er 25% Superior er 33% Så vist du stapper en lvl 1 full av superior runer tro jeg han dæver. Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Så vist du stapper en lvl 1 full av superior runer tro jeg han dæver Endret 1. juli 2005 av izoren Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg gikk for øks, noen økse skills er greit for å tanke. Bare holde fiender hos deg istedet for å bli meid ned på 2 sec. Så holder du fiendene hos deg en stund. Dette avhenger av dine overlevelses skills. For om den personen bruker noe devestating må du kunne slå tilbake ganske greit og holde hp'en din oppe. Ang. runer så kan du bare bruke en av hver rune. Du kan ikke stappe deg full av Superior runes of swordmanship f.eks. Den kan du bare bruke 1 av. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Alle våpnene er like gode (øks, sverd, hammer), de har bare forskjellige styrker og svakheter. Pga. treg slagfrekvens er hammeren den som gir potensielt minst skade over tid, men knockdown er veldig kjekt Selv bruker jeg sverd, pga. Sever Artery (bleed) og farten. Men har lyst til å gå over til øks, pga. kulere våpenabilities, f.eks sunder. Men som sagt, hvilket våpen du velger kommer an på spillestilen din. Edit: For en Wa/Elem ville jeg ikke anbefale hammer, siden den slår så tregt får du mindre ut av Conjure-spellene dine, som gir mer skade per slag. Endret 2. juli 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg synes sverd og skjold er lite street creds. Hammermenn derimot. :-----) Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hammer warrior med aftershock er jo ganske kult. Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg syntes axe er bra, pga gode dmg skills og interrupt skill. Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 eg liker dragon sword(17-22dmg 6 swordmanship) beste med tall shild 9 armor 5+ armor Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sverd med 17-22 skade skulle jeg gjerne sett.. Og jeg har masse skjold med 15+ armor du kan kjøpe billigh Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) takk kva heiter du ingame og hvor mye skal du ha? er det noe tillegg på skjoldet? EDI:T eg trur det var 15-22dmg men det det bra det Endret 4. juli 2005 av izoren Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har drage sverd(yellow) max og shadow shield(yellow) max armor + 44 health. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg heter Kevlar Trickshaper ingame, varierer hva slags skjold jeg har. Men noe skal jeg nok skaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå